Privatizacija železa

Pri prodaji Sistemske tehnike je sumljivo pravzaprav vse: od časa prodaje, nizke cene, skrivanja javnih podatkov, imen oseb, ki so povezane s prodajo, do vojaških poslov in v ozadju skritih Američanov ...

Spet v isti družbi: Vika Potočnik, članica nadzornega sveta Viator & Vektor in Anton Colarič, direktor Veletržnic

Spet v isti družbi: Vika Potočnik, članica nadzornega sveta Viator & Vektor in Anton Colarič, direktor Veletržnic
© Denis Sarkić

Prodaja ravenske Sistemske tehnike Viatorju & Vektorju si vsekakor zasluži bistveno večjo pozornost, kot si je je želela državna komisija za nadzor in vodenje prodaje družb Slovenskih železarn, ki jo vodi Iztok Kremser, čeprav je sicer precej podobna prejšnjemu dogajanju v sklopu privatizacije Slovenskih železarn. V sanacijo železarn je država po podatkih ministrstva za gospodarstvo doslej vložila 350 milijonov evrov. Prvo akcijo privatizacije Slovenskih železarn je opravila naveza Matic Tasič-Boris Šuštar, torej naveza uprave holdinga Slovenskih železarn in ministrstva za gospodarstvo. Z značilnim pristopom motnosti, nepreglednosti in nejasnosti sta tekli privatizacija in prodaja Tovila. Zdaj, s prodajo Sistemske tehnike Viatorju & Vektorju, privatizacija doživlja enega svojih vrhuncev.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: