31. 8. 2005 | Mladina 35 | Družba
Radijska vojna
Mariborski fenomen komercialnih radiev
Matjaž Javšnik alias skriti mikrofon, ki preži na žrtve zabavnih humorističnih vložkov na Centru
© Nebojša Tejić
Zadnje mesece je po Ljubljani in okoli nje videti jumbo plakate z Matjažem Jaušnikom in s sloganom Sami super hiti za mariborski radio Center. Te dni sledi protiofenziva ljubljanske Antene, ki oglašuje mlade-in-moderne voditelje. Boj za ljubljanski eter se je začela aprila, ko je Center dobil frekvenco v glavnem mestu. Za razumevanje tega boja za radijske valove pa je skoraj nujno poznavanje največjega mariborskega konkurenta radia Center in nespornega prvaka med mariborskimi komercialnimi radii, radia City. Mariborski komercialni radii so svojevrsten fenomen v domači medijski krajini. Čeprav okolje obdravskega mesta nikoli ni ponujalo posebej ugodnih razmer, še manj nastavke za razvoj komercialne radijske branže, se je ta vendarle razvila prav tam. "Po eni plati je težko reči, da je Maribor dal nov zagon ali znanje Sloveniji, ne obešam se na to," danes pravi Sašo F. Papp, ki je od nastanka radia City ustvarjal programski profil vodilne mariborske postaje, zdaj pa je že poldrugo leto programski direktor ljubljanskega Infoneta in oblikuje podobo radia Antena. Pogled nazaj pove, da sta mariborski zagon in znanje prestopila eter nad Trojanami in se širita po prestolnici.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?