23. 10. 2005 | Mladina 42 | Družba
Zvočne galerije
V Sloveniji obstaja nekaj petičnežev, ki so za domačo glasbeno opremo pripravljeni odšteti toliko, kolikor je vredno večje stanovanje
Vrhunske hi-fi sisteme cenijo tudi na več kot 100.000 evrov
© Marko Jamnik
Zabavna elektronika je postala prodajni hit tudi na Slovenskem. Vsi največji trgovci že nekaj časa na reklamnih letakih, ki jih tlačijo v nabiralnike, poleg živilskih in osnovnih gospodinjskih izdelkov ponujajo še tako imenovane hišne kine za malce več kot 20 jurjev ali mp3-playerje večinoma neznanih blagovnih znamk za deset tisočakov. Da ti najpogosteje izvirajo iz Kitajske, ni treba posebej poudarjati. Hkrati so osebni računalniki za večino mladih postali osrednji pripomoček za zabavo, pa tudi za predvajanje filmov in poslušanje glasbe. Mp3-ji pa so že osrednji svetovni glasbeni format. Še pred dobrim desetletjem ali nekaj let več je množica mladcev sanjarila o hudi "feršterkariji", o ultramočnih glasbenih ojačevalnikih, zvočnikih kakšne boljše skandinavske znamke in drugih podobnih glasbenih komponentah. Nekoč močna subkultura avdiofilov, zaljubljencev v avdiotehniko, pa se je vsaj na videz zreducirala skorajda na raven filatelistov. A Multimedia Show, ki je prejšnji konec tedna potekal v šišenskem Hotelu M, je pokazal, da na avdiofilski sceni vse le ni tako hudo. Zbralo se je kar precej radovednežev, da bi videli, kaj ponujajo vodilni slovenski prodajalci, pa tudi redki proizvajalci vrhunske avdioopreme.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?