Pasja mobilna telefonija
Operaterji mobilne telefonije naj bi že leta 2006 začeli ponujati storitve za hišne ljubljenčke
Božič je čas, ko se imamo vsi radi in z darili izkazujemo ljubezen do svojih najdražjih. Nakupovalna mrzlica zato v tem času doseže vrhunec. Kljub obilici dela so srečni tudi trgovci, saj okoli božiča prodajo celo stvari, po katerih drugače ni omembe vrednega povpraševanja. V globalni potrošniški armadi pa je vedno več posameznikov, ki imajo hišne ljubljenčke enako radi kot svoje najbližje ali še celo rajši. Zato tudi kužki, mucki ali zlate ribice dobijo darilce pod božičnim dreveščkom. To so zavohali proizvajalci in trgovci. Največjo ljubezen do družinskih članov živalskega rodu naj bi izkazovali kje drugje kot v ZDA. The American Pet Products Manufactures Association, združenje proizvajalcev opreme za male živali, je objavilo, da so v pravkar minulem letu lastniki za svoje pernate, kosmate in drugačne družinske člane živalskega rodu zapravili 35,9 milijarde dolarjev. Po nekaterih ugotovitvah naj bi Američani v ta namen samo za božič družinske proračune olajšali za 2 milijardi dolarjev. Koliko je to, pove podatek, da je ta znesek več kot petina celotnega slovenskega proračuna za leto 2006, ki znaša približno 9 milijard dolarjev (okoli 1800 milijard tolarjev).
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?