Knjiga / Boštjan Botas Kenda, Primož Fijavž: Studiobotas

Studiobotas, Ljubljana, 2006, 5000 sit

Urša Marn
MLADINA, št. 26, 29. 6. 2006

Avtorja nas prepričujeta, da ne gre za katalog k razstavi, čeprav je v resnici prav to. Spodobno zapakiran 300-stranski pregled vsega, kar je ljubljanski grafično-dizajnerski Studiobotas sproduciral zadnjih petnajst let. Nabor je impresiven: od oblikovanja pisemskih znamk do celostne podobe schengenske meje. Tako kot imajo manekenke od pamtiveka svoj book, so si ga zdaj omislili še poslovno zavedni grafični oblikovalci. Le da je book grafičnih oblikovalcev bistveno bolj duhamoren. Referenca, ki jo bo listala predvsem branža, manj pa širše, laično občinstvo.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Urša Marn
MLADINA, št. 26, 29. 6. 2006

Avtorja nas prepričujeta, da ne gre za katalog k razstavi, čeprav je v resnici prav to. Spodobno zapakiran 300-stranski pregled vsega, kar je ljubljanski grafično-dizajnerski Studiobotas sproduciral zadnjih petnajst let. Nabor je impresiven: od oblikovanja pisemskih znamk do celostne podobe schengenske meje. Tako kot imajo manekenke od pamtiveka svoj book, so si ga zdaj omislili še poslovno zavedni grafični oblikovalci. Le da je book grafičnih oblikovalcev bistveno bolj duhamoren. Referenca, ki jo bo listala predvsem branža, manj pa širše, laično občinstvo.

+ + +

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek: