Knjiga / Samo Rugelj, Marcel Štefančič, jr.: Stari, kje je film?

UMco, Ljubljana, 2006, 3900 SIT

Max Modic
MLADINA, št. 31, 4. 8. 2006

Odgovor na vprašanje, zakaj korejski filmski biznis prerašča v korejski filmski čudež, je v bistvu hudo preprost, skrivnost uspeha pa ni v tem, da bi korejski film imel vse tisto, česar slovenski film nima, ampak v tem, da korejski film nima tistega, kar slovenski film ima.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Max Modic
MLADINA, št. 31, 4. 8. 2006

Odgovor na vprašanje, zakaj korejski filmski biznis prerašča v korejski filmski čudež, je v bistvu hudo preprost, skrivnost uspeha pa ni v tem, da bi korejski film imel vse tisto, česar slovenski film nima, ampak v tem, da korejski film nima tistega, kar slovenski film ima.

Nima državnih subvencij, nima Filmskega sklada, nima znalcev, ki bi neselektivno drkali na francosko filmsko produkcijo in nima kulturnega ministra z imenom Vasko Simoniti. (Tudi) zato so korejski filmi potrjeno in preverjeno dobri. Napeto, poučno in duhovito branje, sestavljeno iz Rugljevih (neusmiljenih) faktov in Štefančičevega (neubranljivega) popa.

+ + + +

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek: