Knjiga / Samo Rugelj, Marcel Štefančič, jr.: Stari, kje je film?
UMco, Ljubljana, 2006, 3900 SIT
Max Modic
MLADINA, št. 31, 4. 8. 2006
Odgovor na vprašanje, zakaj korejski filmski biznis prerašča v korejski filmski čudež, je v bistvu hudo preprost, skrivnost uspeha pa ni v tem, da bi korejski film imel vse tisto, česar slovenski film nima, ampak v tem, da korejski film nima tistega, kar slovenski film ima.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Max Modic
MLADINA, št. 31, 4. 8. 2006
Odgovor na vprašanje, zakaj korejski filmski biznis prerašča v korejski filmski čudež, je v bistvu hudo preprost, skrivnost uspeha pa ni v tem, da bi korejski film imel vse tisto, česar slovenski film nima, ampak v tem, da korejski film nima tistega, kar slovenski film ima.
Nima državnih subvencij, nima Filmskega sklada, nima znalcev, ki bi neselektivno drkali na francosko filmsko produkcijo in nima kulturnega ministra z imenom Vasko Simoniti. (Tudi) zato so korejski filmi potrjeno in preverjeno dobri. Napeto, poučno in duhovito branje, sestavljeno iz Rugljevih (neusmiljenih) faktov in Štefančičevega (neubranljivega) popa.
+ + + +