Plošča / RICHARD ASHCROFT: Alone With Everybody

(CD '00, Virgin; distribucija: Dallas)

mxm
MLADINA, št. 37, 11. 9. 2000

Heh, upam, da mi Jure ne bo preveč zameril, ampak glede britpoperjev se nikakor ne morem znebiti občutka, da predstavljajo slepo črevo na telesu sodobne popularne glasbe. Saj veste, vsa ta psihedelija, ves ta spleen, vsa ta alter štimunga, ki naj bi premikala tirnice popkulturnega dogajanja. Če je kdo simptomatično predvidljiv, potem so to britpoperji. Bend sestavijo samo zato, da bi se potem lahko usodno skregali in se v solzah bodočih gospodinj na naslovnicah tabloidov mastno razšli. Kar je navsezadnje dobro. Če imamo srečo, na površje priplava kak individualni talent, ki se je prej bolj kot za glasbo potil za imidž kolektiva. Grenkosladka simfonija se je iztekla tudi za The Verve (ime so morali na zahtevo ameriške založbe Verve spremeniti v The Verve). Bend je šel v franže, frontmen Richard Ashcroft pa na svoje in že na solo prvencu postregel z več mesa, kot so ga v celotni karieri od leta 1990 ponudili The Verve. Ashcroft, prej skrivaj obseden tako s karizmo Jima Morrisona kot s podobo Micka Jaggerja, se v samoti ustvarjanja bolj posveča tistemu, kar je iz omenjenih dveh naredilo ikoni. Torej kompleksnemu glasbenemu izrazu in introspektivni liriki, ki mladim gospodinjam ni več tako dostopna kot v času The Verve. Zanimiva in zrela plošča.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


mxm
MLADINA, št. 37, 11. 9. 2000

Heh, upam, da mi Jure ne bo preveč zameril, ampak glede britpoperjev se nikakor ne morem znebiti občutka, da predstavljajo slepo črevo na telesu sodobne popularne glasbe. Saj veste, vsa ta psihedelija, ves ta spleen, vsa ta alter štimunga, ki naj bi premikala tirnice popkulturnega dogajanja. Če je kdo simptomatično predvidljiv, potem so to britpoperji. Bend sestavijo samo zato, da bi se potem lahko usodno skregali in se v solzah bodočih gospodinj na naslovnicah tabloidov mastno razšli. Kar je navsezadnje dobro. Če imamo srečo, na površje priplava kak individualni talent, ki se je prej bolj kot za glasbo potil za imidž kolektiva. Grenkosladka simfonija se je iztekla tudi za The Verve (ime so morali na zahtevo ameriške založbe Verve spremeniti v The Verve). Bend je šel v franže, frontmen Richard Ashcroft pa na svoje in že na solo prvencu postregel z več mesa, kot so ga v celotni karieri od leta 1990 ponudili The Verve. Ashcroft, prej skrivaj obseden tako s karizmo Jima Morrisona kot s podobo Micka Jaggerja, se v samoti ustvarjanja bolj posveča tistemu, kar je iz omenjenih dveh naredilo ikoni. Torej kompleksnemu glasbenemu izrazu in introspektivni liriki, ki mladim gospodinjam ni več tako dostopna kot v času The Verve. Zanimiva in zrela plošča.

* * * *

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Nacistične tablice

Na slovenskih cestah lahko opazimo registrske tablice z neonacističnimi sporočili

TV komentar

Dovolj Pričevalcev

Naj si jih šefi TV Slovenija vrtijo doma, lahko na kavč in čaj povabijo kar Jožeta Možino

Priprave na vojno

ZDA obnavljajo opuščeno vojaško oporišče v Tihem oceanu