2. 10. 2000 | Mladina 40 | Kultura | Plošča
LL Cool J: G.O.A.T. - The Greatest Of All Times
CD Def Jam, 2000, distribucija Dallas
Mulc si je že pred šestnajstimi leti domišljal, da je car, zato si je tudi omislil umetniško ime, katerega interpretacija gre takole: Ladies Love Cool James. Zadeva je seveda lahko dvorezna, saj bi zlobni jezik kaj hitro prišel do ugotoviltev, da Jamesa ljubijo pusiji - no hard filings, prosim! In v resnici je bilo tako, da se je v petnajstih letih kariere LL precej oddaljil od kamna temeljca in počela početja vsakega kredibilnega raperja, torej ulice. Namesto betonskih pločnikov, razsutih kant za smeti, obtolčenih kandelabrov in pografitanih zidov in metrojev so njegova inspiracija postali TV in filmski reflektorji, obilje zlatnine in šampanjca, razgaljena ženska telesa in šelesteči zeleni bankovci.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
2. 10. 2000 | Mladina 40 | Kultura | Plošča
Mulc si je že pred šestnajstimi leti domišljal, da je car, zato si je tudi omislil umetniško ime, katerega interpretacija gre takole: Ladies Love Cool James. Zadeva je seveda lahko dvorezna, saj bi zlobni jezik kaj hitro prišel do ugotoviltev, da Jamesa ljubijo pusiji - no hard filings, prosim! In v resnici je bilo tako, da se je v petnajstih letih kariere LL precej oddaljil od kamna temeljca in počela početja vsakega kredibilnega raperja, torej ulice. Namesto betonskih pločnikov, razsutih kant za smeti, obtolčenih kandelabrov in pografitanih zidov in metrojev so njegova inspiracija postali TV in filmski reflektorji, obilje zlatnine in šampanjca, razgaljena ženska telesa in šelesteči zeleni bankovci.
Vse lepo in prav, dokler je fant na vsakem albumu postregel vsaj z dvema ali tremi močnimi komadi, ki so pri življenju ohranjali njegovo legendarnost, priborjeno s klasikami Jack The Ripper, I Can't Live Without (My Radio), Boomin' System in Rock The Bells. Ampak v zadnjih petih letih, oz. na zadnjih dveh ploščah Phenomenon in Mr. Smith, se je LL Cool J zmehčal do te mere, da so njegovo šibkost opazili tudi prihajajoči mladinci, še posebej besni Canibus, ki je LL-a raztrgal v komadu Second Round K.O. Ker je LL Cool J prefrigan šov biznisar je vedel, da je treba novo ploščo zastaviti kot povratek na asfalt. In na začetku je celo prepričljiv, še posebej v komadu Back Where I Belong. Ampak to je v bistvu tudi vse, od tu naprej gre za bolj ali manj pregreto in večkrat postano čorbo že slišanih ritmov in verzov. Greatest Of All Time je prazna plošča in k izboljšanju vtisa bolj malo pripomore nebroj gostov, ki so si podajali studijsko kljuko in mikrofon. Še posebno razočarata zahodno in vzhodnoobalna skupinska posse cuta U Can't Fuck Wit Me (s Snoop Doggom, Xzibitom in Jayom Felonyjem) ter Fuggidabowdit (z Method Manom, Redmanom in DMX-om). Prav vsi našteti so za omenjena komada prispevali nesprejemljivo podpovprečne verze in njih mlačno interpetacijo. Za nameček pa nas LL Cool J še bolj zbesni s pocukrankama This Is Us in You And Me, ki povzročata prekomerno izločanje karamele na zvočniških membranah.
Dokaz, da ima LL Cool J jajca, pa je, da si ob vsem tem upa z naslovom plošče trditi, da je največji vseh časov. Napaka, oziroma, kot so kratico G.O.A.T. interpretirali cestni mulci: Garbage On A Tape.
* *