Stacey Pullen: Today is the tommorow you were promised yesterday
(CD, Science/Virgin '01, distribucija Dallas)
Vprašanje je, če bo Stacey Pullen, zvezdnik drugega detroitskega vala, ki je tukajšnjemu tehno občestvu nekolikanj popravil vtis z lanskoletne masovke na puljski Valkani, s pričujočo noviteto kogarkoli osrečil. Saj se je hudo nabriti tehno didžej, ki ga poznamo tudi pod aliasi Silent Phase in Kosmic Messenger, v zrelih letih - kakršnakoli podobnost s Carlom Craigom sploh ni naključna - vrgel v bojda kunštnejše sinkope in se celo podžezil v skladu s prevladujočim, mainstreamovskim pogledom na jazz.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Vprašanje je, če bo Stacey Pullen, zvezdnik drugega detroitskega vala, ki je tukajšnjemu tehno občestvu nekolikanj popravil vtis z lanskoletne masovke na puljski Valkani, s pričujočo noviteto kogarkoli osrečil. Saj se je hudo nabriti tehno didžej, ki ga poznamo tudi pod aliasi Silent Phase in Kosmic Messenger, v zrelih letih - kakršnakoli podobnost s Carlom Craigom sploh ni naključna - vrgel v bojda kunštnejše sinkope in se celo podžezil v skladu s prevladujočim, mainstreamovskim pogledom na jazz.
Stacey je tako tehno poskočnice prepustil drugim, mlajšim artistom, iz značilne detroitske melanholije, ki je bila udarnosti v dobrodošel kontrast, pa pričel šivati neizrazitosti, tja do plastičnega muzaka. Ne tič ne miš, ne plesna pumpa ne ambientala, ki bi izstopala iz povprečja ali vabila s svežino, je verjetno znak, da je Staceya minil futuristični zagon, skupaj z zadnjo skladbo, ki naj bi napovedovala bodoči plošček, pa obeta le, da mu v prihodnje ne bomo prisluhnili z več od polovice obotavljivega ušesa.
* *