Plošča / Riblja Čorba: Pišanje uz vetar

CD '01, Hi-Fi Centar; naprodaj v Hard Rock Shopu

MXM
MLADINA, št. 4, 29. 1. 2002

Majstor Bora pravi, da je za vse skupaj krivo sistematično zatiranje rokenrola v njegovi zadnje desetletje močno skrčeni domovini. Tudi za to, da se terapija s pivom in lozo navkljub splošnemu prepričanju za njegova jetra ni izkazala za najbolj zdravilno. Posledice so na dlani. Srkanje brezalkoholnega piva, odstop z mesta predsednika Partije običnih pijanaca in albumi, ki se namesto v ironično globino raztezajo v retorično širino. 55 minut, kolikor traja Pišanje uz vetar (“poleg plavanja v dreku, rokometa, odbojke in košarke najbolj priljubljena srbska nacionalna disciplina”), je že na prvi posluh odločno preveč časa, da bi ga Bora z resda bolj zbranimi mislimi v trenutni psihofizični kondiciji uspel kvalitetno zapolniti.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


MXM
MLADINA, št. 4, 29. 1. 2002

Majstor Bora pravi, da je za vse skupaj krivo sistematično zatiranje rokenrola v njegovi zadnje desetletje močno skrčeni domovini. Tudi za to, da se terapija s pivom in lozo navkljub splošnemu prepričanju za njegova jetra ni izkazala za najbolj zdravilno. Posledice so na dlani. Srkanje brezalkoholnega piva, odstop z mesta predsednika Partije običnih pijanaca in albumi, ki se namesto v ironično globino raztezajo v retorično širino. 55 minut, kolikor traja Pišanje uz vetar (“poleg plavanja v dreku, rokometa, odbojke in košarke najbolj priljubljena srbska nacionalna disciplina”), je že na prvi posluh odločno preveč časa, da bi ga Bora z resda bolj zbranimi mislimi v trenutni psihofizični kondiciji uspel kvalitetno zapolniti.

Ker pa 23 let stalne prakse pod blagovno znamko Riblja čorba vseeno ni pičkin dim, mu je s kopico gostov, s trubači in gudači ter z božjo pomočjo spet uspelo skrpati izdelek z zadostnim odstotkom hitovskega potenciala in parodične vsebine v turbo zajebancijah Po livadi rosnoj in Hoću majko, hoću! ter kao angažiranih songih Srbin je lud (“Srbin je lud / Srbin je proklet / jednom ga ubiješ / on hoće opet”) in Nebeski narod (“Umesto ljubavi vodili smo rat / jebite nas, samo napred, jebite nas”). In višek Borinega mazohističnega cinizma? Znamka priljubljenega avstralskega piva v vlogi generalnega sponzorja.

* * * +

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek: