Plošča / Diana Krall: The Girl in the Other Room
CD '04, Verve; distribucija: Multimedia
MXM
MLADINA, št. 18, 9. 5. 2004
Simpatično spogledovanje med ustrezno zmehčanimi jazzovskimi prvinami in deviško eleganco mainstreama, ki po zaslugi eterične Norah Jones treska celo v vrhove pop lestvic, spada med prijetnejše stvari, ki so se v zadnjem času zgodile na globalni glasbeni sceni.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
MXM
MLADINA, št. 18, 9. 5. 2004
Simpatično spogledovanje med ustrezno zmehčanimi jazzovskimi prvinami in deviško eleganco mainstreama, ki po zaslugi eterične Norah Jones treska celo v vrhove pop lestvic, spada med prijetnejše stvari, ki so se v zadnjem času zgodile na globalni glasbeni sceni.
In ker Jonesova predstavlja erotično komponento tega crossoverja, vam tule predstavljamo še hardcore, nekaj, kar boste ljubili kot moški, če naj si sposodim šesti komad z najnovejšega in bržčas najboljšega izdelka izjemne pianistke in unikatne vokalistke Diane Krall, dive, ki v tovrstnem podiranju pregrad med glasbenimi predalčki ostaja nepremagljiva že celo desetletje, okej, od albuma All For You (1995) naprej. Še več, When I Look In Your Eyes (1999) ji je vrgel grammyja in nominacijo za album leta, brez nje pa ni šlo niti v nanizanki Seks v mestu in Eastwoodovi mojstrovini Vrt dobrega in zla.
Diana se na The Girl In The Other Room ne glede na očitke o komercializaciji, ki letijo s pravovernih okopov, ni osredotočila zgolj na interpretacijo standardov. V duetu s soprogom Elvisom Costellom se predstavlja tudi kot avtorica šestih od dvanajstih izrednih, intimno ubranih pesmi, ki zgrabijo in ne spustijo. Da o vrhunskih, s fineso njenega grobozrnatega glasu presijanih priredbah, med katerimi prednjačita Smitherjeva Love Me Like A Man in Waitsova Temptation, niti ne izgubljam besed. Senzualno. Skulirano. Bombastično.
* * * * *