17. 3. 2006 | Mladina 11 | Kultura | Plošča
Vajta & Scandal Music Orchestra: Album No. 1
DALLAS RECORDS, CD 2006
Evo, vračajo se stari rokerji, eni zdolgočaseni, drugi brez denarja, tretji spet s krizo srednjih let. Kaj je pičilo Seida Memića Vajto, ki je najprej s Teško industrijo, potem pa v solo obliki sredi sedemdesetih in manj v osemdesetih razturil po Jugi, ni povsem jasno. Dejstvo je, da mu solidne stare komade aranžirajo in igrajo slovenski mojstri na čelu z Martinom Štibernikom.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
17. 3. 2006 | Mladina 11 | Kultura | Plošča
Evo, vračajo se stari rokerji, eni zdolgočaseni, drugi brez denarja, tretji spet s krizo srednjih let. Kaj je pičilo Seida Memića Vajto, ki je najprej s Teško industrijo, potem pa v solo obliki sredi sedemdesetih in manj v osemdesetih razturil po Jugi, ni povsem jasno. Dejstvo je, da mu solidne stare komade aranžirajo in igrajo slovenski mojstri na čelu z Martinom Štibernikom.
Ja, seveda, to je tisti fant, ki je napisal za svojo takratno spremljevalko Karmen Stavec evrovizijski Lep poletni dan. Ja, in tisti poba, ki ima del družine parkiran pri kičastem narodno-zabavnem folk bendu Slapovi. Evo, v teh vodah so se rojevale "sodobne" priredbe za Lejlo, Zlatno ribico in Mornarevo pesmo. In pobje so ustvarili tako bljuzgo, da smo se kar strinjali, da je pravzaprav velika sreča, da se Vajta ni odločil predelati tudi Jahorine planine ali pa Život je maskenbal od Teške industrije. Komadi se zdijo prepočasni, brez roba, brez vsakega šusa. Slovenci, ki se poskušajo vživeti v sarajevsko pop rock zgodbo. Pa jim ne gre.
Lahko samo rečem, če boste kdaj izdali "the best of" Teške industrije, pustite komade v originalnih verzijah.
+ +