Plošča / Radio Moscow: Radio Moscow
2007, Alive Records
Iggy Rock
MLADINA, št. 7, 22. 2. 2008
Čeprav je bil blues eden temeljnih elementov rock'n'rolla, se je blues-rock kot žanr uveljavil šele konec šestdesetih let. Triakordna struktura bluesa, improvizacija, rockovski ritmi in mogočna elektrifikacija zvoka so bili tista leta značilni za številne zasedbe. Klasikom žanra (Bluesbreakers, Cream, Hendrix ...) se pridružuje mlajša generacija bendov, ki na novo odkriva fonoteke svojih staršev.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Iggy Rock
MLADINA, št. 7, 22. 2. 2008
Čeprav je bil blues eden temeljnih elementov rock'n'rolla, se je blues-rock kot žanr uveljavil šele konec šestdesetih let. Triakordna struktura bluesa, improvizacija, rockovski ritmi in mogočna elektrifikacija zvoka so bili tista leta značilni za številne zasedbe. Klasikom žanra (Bluesbreakers, Cream, Hendrix ...) se pridružuje mlajša generacija bendov, ki na novo odkriva fonoteke svojih staršev.
Mednje lahko uvrstimo tudi Radio Moscow, mlado zasedbo iz Iowe. Drugače od skupine White Stripes, ki se je odločila za minimalističen, sodoben odnos do žanra, se Radio Moscow trudi čim bolj približati starejšim vzornikom. Ob pomoči producenta Dana Auerbacha (Black Keys) je skupina prepričljivo pomešala britansko šolo bluesa z duhom juga ZDA in s psihedelijo. V živo kmalu tudi pri nas.
+ + + +