23. 10. 2000 | Mladina 43 | Kultura
Ajznpon veselica
Pogled strojevodje
© Roman Šipić
Odkar je firma Taotech uspešno izgubila domicil na Gospodarskem razstavišču, se v prestolnici le redko raja na tehno veselici in se tovrstna ponočevanja godijo v K4, Propagandi in, redkeje, v čigumi housu zapisani Lipi. The Ride, ki je dogajal na sam petek trinajstega o polni luni, vzporedno z drum&bass večerom v K4 in množico prireditev na Metelkovi, da o manj renomiranih prizoriščih sploh ne govorimo, je zato vzbudil veliko pričakovanj.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
23. 10. 2000 | Mladina 43 | Kultura
Pogled strojevodje
© Roman Šipić
Odkar je firma Taotech uspešno izgubila domicil na Gospodarskem razstavišču, se v prestolnici le redko raja na tehno veselici in se tovrstna ponočevanja godijo v K4, Propagandi in, redkeje, v čigumi housu zapisani Lipi. The Ride, ki je dogajal na sam petek trinajstega o polni luni, vzporedno z drum&bass večerom v K4 in množico prireditev na Metelkovi, da o manj renomiranih prizoriščih sploh ne govorimo, je zato vzbudil veliko pričakovanj.
Pričakovanja so se naslavljala tudi na še čisto frišno organizacijsko španovijo Global Trance/KUD Pirati, ki se je kanila vendarle izviti konformni, inertni "ekonomski" logiki, zaradi katere si je večina tovrstnih kovačijsko-popevkarskih veselic podobna kot jajce jajcu, za povrh pa je zavzela privlačno, kulturi bolj in bolj naklonjeno halo Železniškega muzeja. Že z muzejem je The Ride več kot zadostil pogojem za preživetje, saj so njega zakrivljeni zidovi, visok strop in industrijsko poreklo s tam počivajočimi lokomotivami in vonjem po strojnem olju vred omogočali dihanje, hlajenje, dober zvok in zagotovili obvezen vtis o izjemnosti dogodka. V sozvočju z ustrojem dvorane je spočetka bučala tudi muzika, presenetljivo tekoči driving- in tribal- tehno s ploščami izmenjujočih se Bizzyja in Dojajata, potem ko je štafeto prevzel Avstrijec Eric Fischer, pa je vlak, ki je, nazorno spremljen z videi o Pendolinu VJ Pestilenca, že dolgo ropotal po tračnicah, končal na kroparskem nakovalu. Robert de la Gauthier, ki je že vrtel v Gavioli in so ga na The Ride pripeljali iz daljne Kanade, je po "vabah" za redno tehno občinstvo zamešal štrene, zaradi predhodnikov začel na trdo in poleg jebačkega, na house cepljenega tehna, priložil pest drugih žanrov, pa tudi v teh krajih udomačenega čigumi housa. The Ride je zaključil Makedonec Pass-N-G-R in na splošno je ajznponarska veselica zapustila soliden umetniški vtis, razveselila z dostopnimi cenami pijač ter trudom z obrobnimi atrakcijami, kot so ognjevarni žonglerji in modna revija. K začetniškim spodrsljajem pa je žal prišteti izbiro redarske službe, katere neprimernost se kaže v številu prodanih vstopnic in na oko ocenjenim številom navzočih (450:vsaj 800) in je povzročila tudi nepotrebni incident, ko je trojica steklih škorcev iz Rakove jelše, katero so redarji zastonj spustili v halo, najprej pol ure težila za šankom zaposlenim kelnercam in končno moško premlatila par neljubih jim mladenk. Epilog sledi.
© Roman Šipić
e, fischer
© Roman Šipić
Ognjevarni žonglerji
© Roman Šipić