6. 11. 2000 | Mladina 45 | Kultura
Potujoča Menažerija
Double Power Pack
© Igor Škafar
V galeriji Kapelica se je te dni ustavila zanjo kaj neobičajna pošiljka: kovček The Toy Box, ki kani po postanku v evropskih galerijah pripotovati do daljnega Tokija, in vrsta povečanih stripovskih tablojev, na katerih ne moreš spregledati melanholične, osamljene muce. Seveda je muca, Klass Katt, ki se mukoma prebija preko stripovskih kadrov do konca puščobnih, depresivnih "zgodb", doma pri Gunnarju Lundkvistu in se je verjetno, preden je postala kultni junak, rodila v neskončnem somraku njegove švedske domovine. Vsebina kovčka, arhivirana zbirka bizarnih in neredko na navijanje delujočih igrač ter njihovih umetniških interpretacij, "stripovskih skulptur", kakršne se riše in izrezuje vse od vrtca, pa tokrat, čeprav se na prvi pogled zdi, da gre za novo poglavje kovačičevskega cikla, sodi v opus berlinskega striparja Ataka.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
6. 11. 2000 | Mladina 45 | Kultura
Double Power Pack
© Igor Škafar
V galeriji Kapelica se je te dni ustavila zanjo kaj neobičajna pošiljka: kovček The Toy Box, ki kani po postanku v evropskih galerijah pripotovati do daljnega Tokija, in vrsta povečanih stripovskih tablojev, na katerih ne moreš spregledati melanholične, osamljene muce. Seveda je muca, Klass Katt, ki se mukoma prebija preko stripovskih kadrov do konca puščobnih, depresivnih "zgodb", doma pri Gunnarju Lundkvistu in se je verjetno, preden je postala kultni junak, rodila v neskončnem somraku njegove švedske domovine. Vsebina kovčka, arhivirana zbirka bizarnih in neredko na navijanje delujočih igrač ter njihovih umetniških interpretacij, "stripovskih skulptur", kakršne se riše in izrezuje vse od vrtca, pa tokrat, čeprav se na prvi pogled zdi, da gre za novo poglavje kovačičevskega cikla, sodi v opus berlinskega striparja Ataka.
Za Kapelico nekarakteristično lahkotni izlet v vode underground stripa je seveda sad španovije s koncernom Stripburger, ki domovino redno zasipa z razstavami, katere se počasi - in upravičeno, če primerjamo klasifikatorsko obsesijo in žepni teater v Kapelici z učinkom na zidu uokvirjenih stripov, mimo katerih se običajno sprehaja obiskovalstvo na podobnih prireditvah - izvijajo ploskovitosti v prostor. Dovolj intrigantno za Kapeličina merila?
Atakovi fantje
© Igor Škafar
Kattov Kamarad
© Igor Škafar