19. 3. 2001 | Mladina 11 | Kultura
Hoja po robu
© Roman Šipić
Radyoyo, ljubljansko didžejevsko podjetje, si je po utrjevanju terena v K4 našlo topli domek v tivolskem klubu Subsub, kjer ob sobotah streže potrebam svoje, drum&bassa in hip-hopa lačne klientele. Ne ravno na drugi strani ulice, a vsaj korak stran od običajnega radyoyovskega sporeda vključno z občasnimi two-step seansami pa je prejšnjo soboto potekalo mezganje v družbi berlinskega kolektiva Jazzanova. Jazzanovo, didžejevsko producentski kolektiv, je v Subsubu z back to back setom, s pravim pingpongom predstavila za gramofoni izmenjavajoča se didžeja, ki sta takoj na začetku udarnejših zalogajev vajeno občinstvo presenetila z mehkobnim, z latinom pretkanim housom po meri File Brazilie. In nadaljevala, brez takojšnje strežbe trenutnim potrebam plesišča ter ne meneč se za žanrske omejitve, v deželo nalomljenih ritmov, tja do drum&bassa, vselej z veliko mero čuta za napetost in suspenz, tekoče, hitro, hitreje, do trenutka, ko sta se po vsem sodeč naveličala pritiska drveče muzike, potegnila ročno zavoro in začela znova. Hop, jovo na novo.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
19. 3. 2001 | Mladina 11 | Kultura
© Roman Šipić
Radyoyo, ljubljansko didžejevsko podjetje, si je po utrjevanju terena v K4 našlo topli domek v tivolskem klubu Subsub, kjer ob sobotah streže potrebam svoje, drum&bassa in hip-hopa lačne klientele. Ne ravno na drugi strani ulice, a vsaj korak stran od običajnega radyoyovskega sporeda vključno z občasnimi two-step seansami pa je prejšnjo soboto potekalo mezganje v družbi berlinskega kolektiva Jazzanova. Jazzanovo, didžejevsko producentski kolektiv, je v Subsubu z back to back setom, s pravim pingpongom predstavila za gramofoni izmenjavajoča se didžeja, ki sta takoj na začetku udarnejših zalogajev vajeno občinstvo presenetila z mehkobnim, z latinom pretkanim housom po meri File Brazilie. In nadaljevala, brez takojšnje strežbe trenutnim potrebam plesišča ter ne meneč se za žanrske omejitve, v deželo nalomljenih ritmov, tja do drum&bassa, vselej z veliko mero čuta za napetost in suspenz, tekoče, hitro, hitreje, do trenutka, ko sta se po vsem sodeč naveličala pritiska drveče muzike, potegnila ročno zavoro in začela znova. Hop, jovo na novo.
Morda je prva izmed antiklimaktičnih prekinitev še razčistila teren in odmašila ušesa in se je za drugo še zdelo, da logično začenja nov niz, ki se ima končati z viharjem. Vendar pa so nadalnje ponovitve te, ene in iste finte, konec koncev prej dišale po didžejevskemu sadizmu kot po upravičeni finesi in je bilo enakega mnenja kar nekaj zaporedoma zatrtih plesalcev, ki jih je kruto knajpanje pregnalo s podija Subsuba. Škoda, saj se je tokratna edicija Jazzanove v nasprotju z večino "jazzy" oddelka zabavne elektronike izkazala s spretno in duhovito hojo po samem robu in je le redko zabredla v klišeje in kič iz džezovskega mainstreama pobranih semplov. No. Verjetno je že plesno ponočevanje z didžeji, ki vidijo čez plot in zmorejo skuhati mineštro iz raznorodnih sestavin, v deželi monokultur označiti za dosežek. Tembolj, če mine v dovolj sproščeni, ne tako zategnjeni družbi podanikov Radyoyoja.