Odaliska tedna

Biti nekdo drug

Fafljanje

Fafljanje
© Denis Sarkić

V klubu Channel Zero je bilo videti že marsikaj, tudi žepno slikarsko galerijo, bolje rečeno vitrino, ki naj bi likovno budila obiskovalce štaba ljubljanskih darkerjev, teatra pa vendarle ne. In prav to, teater, sta se in se bosta še dvakrat v tem tednu šla Ivan Peternelj in Damjana Černe, ki sta si v Channelu omislila nekak narobe Glej, podobnega volumna, stebrovja in omejenega razgleda. Peterneljeva napol burka napol morbida Biti nekdo drug, med katero nabrita akterja z veliko mero verodostojnosti menjavata vloge in spola, ginevata v patosu in prožita usodna vprašanja, si išče paralel s Casanovo in pri vohunki Mata Hari, kakor ju riše zgodovina, mit, Casanovina avtobiografija in menda tudi Fellini.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Fafljanje

Fafljanje
© Denis Sarkić

V klubu Channel Zero je bilo videti že marsikaj, tudi žepno slikarsko galerijo, bolje rečeno vitrino, ki naj bi likovno budila obiskovalce štaba ljubljanskih darkerjev, teatra pa vendarle ne. In prav to, teater, sta se in se bosta še dvakrat v tem tednu šla Ivan Peternelj in Damjana Černe, ki sta si v Channelu omislila nekak narobe Glej, podobnega volumna, stebrovja in omejenega razgleda. Peterneljeva napol burka napol morbida Biti nekdo drug, med katero nabrita akterja z veliko mero verodostojnosti menjavata vloge in spola, ginevata v patosu in prožita usodna vprašanja, si išče paralel s Casanovo in pri vohunki Mata Hari, kakor ju riše zgodovina, mit, Casanovina avtobiografija in menda tudi Fellini.

Prijetno jedrnato ekstravaganco, ki ne mine brez potujitvenega skeča in bi se znala z "dekadentno" tematiko ter strokovnim guncanjem afen prikupiti metelkovskemu občinstvo, pa vendarle sumimo, da je le izgovor, da Peternelj izvede tisti ples sedmih, no, ene tančice in da za katarzo na ves glas odvrti tisti industrial in metal, po katerem morajo po letih predvajanja vonjati že zidovi Channela. Tudi če - strastni Peternelj bi v svoji sanjski vlogi odaliske vzdražil marsikaterega rugeljna, da o manj odpornih ne govorimo.

Poza

Poza
© Denis Sarkić