1. zapoved / 29. grafični bienale

Od 23. septembra do 20. novembra v Ljubljani

Damjana Kolar
MLADINA, št. 38, 23. 9. 2011

Dve leti sta naokrog in spet se obeta grafični bienale, ki bo tokrat potekal na šestih različnih prizoriščih v Ljubljani. Otvoritev osrednje razstave bo 23. septembra ob 19.00 v Mednarodnem grafičnem likovnem centru, sicer pa bo osrednja tema bienala umetniški dogodek, ki je doživljal izjemen razvoj že v 20. stoletju. Predstavljeni bodo izbrani umetniški dogodki iz štirih različnih, za sodobno umetnost značilnih tematskih sklopov: nasilja, darežljivosti, praznine in iskanja svetega ter ritualnega.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Damjana Kolar
MLADINA, št. 38, 23. 9. 2011

Dve leti sta naokrog in spet se obeta grafični bienale, ki bo tokrat potekal na šestih različnih prizoriščih v Ljubljani. Otvoritev osrednje razstave bo 23. septembra ob 19.00 v Mednarodnem grafičnem likovnem centru, sicer pa bo osrednja tema bienala umetniški dogodek, ki je doživljal izjemen razvoj že v 20. stoletju. Predstavljeni bodo izbrani umetniški dogodki iz štirih različnih, za sodobno umetnost značilnih tematskih sklopov: nasilja, darežljivosti, praznine in iskanja svetega ter ritualnega.

Več o tem, kako je zasnovan tokratni bienale, nam je povedala njegova kuratorka Beti Žerovc: “Dogodki me zanimajo tako v vsakdanjem življenju kot v umetnosti in v obeh sferah opažam, da jih je vedno več. Bienale si z razstavo in obširnim programom umetniških ter teoretskih dogodkov zastavlja številna vprašanja. Zakaj in kako je danes dogodek lahko ustrezen nosilec za tako različne umetniške namene, poetike in vsebine prav na likovnem področju, ki je bilo še nedavno zavezano razstavljanju statičnih likovnih del? Ali izbira tega medija odgovarja na specifične impulze in praznine v našem ‘desakraliziranem’ vsakdanjiku? In tudi: kakšne so potencialne nevarnosti takšnega razvoja, saj vse bolj poteka v povsem formaliziranem okviru umetnostnih institucij, ki v zadnjih desetletjih ne le hranijo in razstavljajo sodobno umetnost, temveč jo tudi naročajo in producirajo. Tako so postale naročnik sodobne umetnosti, ki je podobnega tipa in razsežnosti, kakršna sta bila nekoč le še plemstvo in cerkev.” Več na: www.mglc-lj.si.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Intervju

»Fašistični režimi sovražijo novinarje in sodnike. Ker so ti prva linija pričevanja. Vidijo in povedo.«

Hélène Frappat, pisateljica, filozofinja in prevajalka

Varuh človekovih pravic / »Država je odpovedala pri vključevanju Romov«

Izbruhi nasilja so odsev sistemskih pomanjkljivosti

Naslovna tema

Ne streljajte na Božička

Vlada Roberta Goloba je izpeljala toliko sistemskih sprememb, da so se zoper njo postavile skoraj vse najmočnejše interesne skupine v državi