Plošča / Rustie: Glass Swords
2011, Warp
Borka
MLADINA, št. 43, 28. 10. 2011
+ + + +
Čeprav se izraz »post« - post dubstep, grime, house ... - že lep čas valja po referenčnih medijih, pa morda nikomur do sedaj ni uspelo povsem elegantno zapakirati nesmisla, zvočne zmede, ki se vsak dan kopiči po spletu. Prvenec glasgowskega trendseterja, ki nadgrajuje delo kolega Hudsona Mohawka, je verjetno prav to: absolutni plonk listek »post« plesnoglasbene situacije. Rustie ne le da črpa iz različnih estetskih okvirov, ampak jih brezsramno nametava drugega na drugega. Razmetavanje, ki ga zganja, je hkrati žanrsko - saj s težavo ujamemo drobce glam in prog rocka, rava, dubstepa, r&b-ja - in tudi ideološko. Je hkrati untergrund in mainstream, vezni člen scene in totalni pop. Maksimalizem, barok digitalne dobe in album, ki sijajno uglasbi generacijo web 2.0 v letu 2011.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Borka
MLADINA, št. 43, 28. 10. 2011
+ + + +
Čeprav se izraz »post« - post dubstep, grime, house ... - že lep čas valja po referenčnih medijih, pa morda nikomur do sedaj ni uspelo povsem elegantno zapakirati nesmisla, zvočne zmede, ki se vsak dan kopiči po spletu. Prvenec glasgowskega trendseterja, ki nadgrajuje delo kolega Hudsona Mohawka, je verjetno prav to: absolutni plonk listek »post« plesnoglasbene situacije. Rustie ne le da črpa iz različnih estetskih okvirov, ampak jih brezsramno nametava drugega na drugega. Razmetavanje, ki ga zganja, je hkrati žanrsko - saj s težavo ujamemo drobce glam in prog rocka, rava, dubstepa, r&b-ja - in tudi ideološko. Je hkrati untergrund in mainstream, vezni člen scene in totalni pop. Maksimalizem, barok digitalne dobe in album, ki sijajno uglasbi generacijo web 2.0 v letu 2011.