Plošča / DJ Cam: Seven

2011, Inflammable

Borka
MLADINA, št. 46, 18. 11. 2011

+ +

Francoski didžej Laurent Daumail, bolj znan kot Cam, ima svoje poglavje v zgodovini popularnih godb zaradi nesporne vloge pri razvoju scene triphopa sredi devetdesetih let prejšnjega stoletja. Po prvih dveh albumih, ki sta pomenila domiselno spajanje jazza in hiphopa na počasnejši, bolj tripaški način kot pri ameriških sodobnikih, je hitro zabluzil v klišejske in šminkerske vode. Sedaj se vrača z albumom, ki je neke vrste hommage 'zlatim letom' in po avtorjevih besedah konkretno skupini Massive Attack. Čeprav je plošček po dolgem času prva v celoti poslušljiva Daumailova skovanka, pa niti ne ponudi nič novega in zaradi čezmerne osladnosti niti ne ujame povsem duha pohaške triphoperske scene. Retro kiks.

Draga bralka, dragi bralec. Kdor želi danes ohraniti trezno glavo, mora imeti dostop do kakovostnih informacij.
Svet je, žal, nasičen z informacijskim šumom, dobre in premišljene analize, komentarji, recenzije in napovedi pa so v Mladini dostopni zgolj naročnikom. Ta prispevek smo za vas izjemoma odklenili.
Naredite tudi vi kaj zase, postanite naš naročnik in preizkusite Mladinin učinek.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Prvi teden

Zmaga sindikatov

Božičnica bo, a to je bila ena od redkih sindikalnih zmag v zadnjih desetletjih

Intervju

»Danes ne gre samo za to, da je resnica nepomembna. Cilj je resnico uničiti.«

Éric Fassin, sociolog

Naslovna tema

Dovolj nasilja

Če bosta policija in pravosodje še naprej delovala neobčutljivo in nasilja ne bosta obravnavala prednostno, bosta nasilnežem pošiljala enako sporočilo kot doslej. Da se nasilje izplača.