Vanja Pirc

25. 11. 2011  |  Mladina 47  |  Družba

Predvolilna Mladina

Mladina bo objavljala meritve javnomnenjskega utripa

 

Naslednjo nedeljo nas čakajo volitve, ki se bodo v zgodovino vpisale kot ene bolj razburljivih. Ker je negotovost precejšnja, je meritve smiselno spremljati vse do zadnjega. Mladina bo ves teden od ponedeljka, vsak večer okoli 21. ure, na svoji spletni strani www.mladina.si objavljala podatke o razpoloženju volilnega telesa, ki jih bo sproti merila agencija Ninamedia. V petek zvečer bo tako bolj ali manj jasno, kdo bo zmagal v nedeljo.

Podoben poskus sta Mladina in Ninamedia izpeljali že ob referendumu o arbitražnem sporazumu, še prej pa ob prejšnjih državnozborskih volitvah. Obisk na spletnih straneh je takrat pokazal, da javnost takšne meritve izredno zanimajo, izkazale pa so se tudi kot zelo zanesljivo orodje pri iskanju odgovora na vprašanje, kam se bo nagnilo volilno telo.

Ninamedia bo anketirance vsak dan spraševala, kakšna je verjetnost, da se bodo udeležili volitev, in katero stranko bodo volili, pa tudi katera stranka jim je sicer najbližja. Vsakodnevna meritev predvolilnega razpoloženja bo predstavljena na podlagi podatkov, zbranih v zadnjih treh dnevih.

Tokrat je Mladina na spletu predvolilni čas popestrila tudi z zabavnimi vsebinami. V nagradni igri Volitve 2011, v kateri lahko na Facebooku in Applovih napravah zbirate in si izmenjujete sličice z obrazi kandidatov za poslance, za zdaj sodeluje že več kot 1000 uporabnikov, zanimivo pa je, da so med njimi celo nekateri politiki s sličic. Kljub številnim ugibanjem so v obtoku prav vse sličice, tudi tiste z Janšo, Virantom in Jankovićem, ki naj bi jih bilo težje dobiti. Bralci tiskane Mladine pa lahko z naslednjo kodo prevzamete poseben paket nalepk: (#si2011).

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.