Kritika / 21 Jump Street: Mladenič v modrem

21 Jump Street, 2012
Phil Lord & Chris Miller

Marcel Štefančič jr.
MLADINA, št. 19, 11. 5. 2012

za

Misija nemogoče.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Marcel Štefančič jr.
MLADINA, št. 19, 11. 5. 2012

za

Misija nemogoče.

V času, ko so TV serije pogosto boljše od filmov, filmi, posneti po TV serijah, vedno tvegajo posmeh, toda filmu 21 Jump Street: Mladenič v modrem ni treba zardevati niti pred TV serijami, ki jih snemajo danes, niti pred TV serijo, po kateri je posnet in ki je – ob koncu osemdesetih – lansirala, da ne rečem katapultirala Johnnyja Deppa, jasno, v vlogi policaja, vedno pripravljenega na infiltracijo, magari v srednjo šolo.

Tokrat se v srednjo šolo infiltrirata Jonah Hill in Channing Tatum, biciklistična policaja, luzer in žrebec (»Justin Bieber Miley Cyrus muthafuckas«), ki sta zaradi svojega deškega izgleda – oh, in predvsem zaradi svoje telebanske infantilnosti – rojena za srednješolski »projekt X«.

Da skušata ob tem nadoknaditi to, kar sta v srednji šoli zamudila, in da morata razbiti dilersko mrežo, ki srednješolce pita s sintetiko, je še najmanj – da bi sošolcem dokazala, da nista policaja, se tako infarktno in tako prepričljivo zadeneta, da izgledata kot animirani verziji Cheecha & Chonga ali pa, še bolje, kot parodiji vseh tistih policajev, ki se ob infiltraciji v podzemlje v samo podzemlje tako strašno vživijo, da ne morejo niti nočejo več ven, recimo kot Laurence Fishburne v filmu Deep Cover, kot Jason Patric in Jennifer Jason Leigh v filmu Rush, hej, ali pa kot Johnny Depp v filmu Donnie Brasco. No, Deppov cameo je tako luciden kot citati v sodobnih animiranih filmih, kar ne čudi – film sta posnela Phil Lord in Christopher Miller, režiserja animacije Oblačno z mesnimi kroglicami. Hollywood je očitno opazil to, kar smo opazili mi: da so animirani filmi zadnje čase precej bolj zabavni od igranih filmov. Zato je začel igrane filme – še zlasti akcijske, ringelšpilske – prepuščati režiserjem animiranih filmov. Brad Bird, reži–ser Neverjetnih, je posnel četrto Misijo nemogoče, Andrew Stanton, režiser Iskanja malega Nema (in WALL-Eja), pa Johna Carterja, toda Mladenič v modrem je bližje »prihodnosti« filma kot John Carter in četrta Misija nemogoče.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Javna pamet

Jože Vogrinc: Priznajmo Palestince in Palestinke!

Mera dejanskega priznavanja suverenosti Palestine je odnos do njenih državljanov in državljank

Teden

Nedopustne grožnje

Pravnomočna obsodilna sodba zaradi grožnje novinarju Eriku Valenčiču 

Intervju

»Po novem bodo imeli tisti z zdaj najnižjimi pokojninami deset odstotkov višje pokojnine«

Marijan Papež, direktor Zavoda za pokojninsko in invalidsko zavarovanje