Dogodki / Plakatopolis

Urbanistični inštitut RS, Ljubljana, 25/10 ob 18. uri

Petra Tihole
MLADINA, št. 42, 19. 10. 2012

© Arhiv organizatorja

Skupina mladih, ki je začela kampanjo, s katero želi opozoriti, da so mesta prenatrpana z oglasnimi površinami, saj nas komercialne vsebine nagovarjajo že na vsakem koraku, vabi na okroglo mizo, ki bo hkrati uvod v razstavo. Snovalci projekta Plakatopolis, Kaja Kisilak, Janez Plešnar in Goran Ivašić, želijo načeti pogovor o tem, kaj za mesto pomeni poplava zunanjega oglaševanja, kakšni so sociološki in ekološki vplivi, pa tudi vplivi na podobo mesta in turizem. Na okrogli mizi bodo s predstavniki različnih strok iskali odgovore in morebitne rešitve, na razstavi pa poskusili predstaviti trenutno stanje.

Draga bralka, dragi bralec. Kdor želi danes ohraniti trezno glavo, mora imeti dostop do kakovostnih informacij.
Svet je, žal, nasičen z informacijskim šumom, dobre in premišljene analize, komentarji, recenzije in napovedi pa so v Mladini dostopni zgolj naročnikom. Ta prispevek smo za vas izjemoma odklenili.
Naredite tudi vi kaj zase, postanite naš naročnik in preizkusite Mladinin učinek.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Naslovna tema

Kje bo volivce iskal Vladimir Prebilič?

Upanje sredice

Teden

V šoli ali doma?

Ustavno sodišče potrdilo ustavnost zakonskih sprememb pri urejanju šolanja od doma

Kultura

»V Ljubljani se dogaja to, kar opažam povsod po Evropi«

Vincenzo Latronico, italijanski pisatelj, avtor svetovne uspešnice Popolnosti, o Berlinu nekoč in danes, gentrifikaciji, normativnem seksu, izgubljenem evropskem projektu in pomenu skupnosti