Plošča / Jamie Lidell: Jamie Lidell
2013, Warp
Borka
MLADINA, št. 9, 1. 3. 2013
Posebnež med vokalisti soulerske tradicije Jamie Lidell nas je osvojil s svojimi sijajnimi živimi nastopi, prepričal pa s ploščami, ki so bile pop, a smo jim gladko nasedli, da niso le to. Ko je postal že rahlo predvidljiv, se je spajdašil z Beckom in izdal tretji, umazani album Compass. A v četrto je ostal brez džokerjev in ostal je le pop. Začetek ploščka pomotoma zamenjamo za kake izgubljene Princeeve posnetke s konca osemdesetih let, ki so se založili z razlogom. Ko se po uvodnem šoku stvari le razgibajo, se kmalu tudi vrnejo v tire sintoidnega pop funka izpred petindvajsetih let. Včasih ta slogovna retro poza, vrnitev v leta blesavih melodij sintetizatorjev in ponesrečenih frizur, sicer zablešči, večinoma pa se le skotali mimo.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Borka
MLADINA, št. 9, 1. 3. 2013
Posebnež med vokalisti soulerske tradicije Jamie Lidell nas je osvojil s svojimi sijajnimi živimi nastopi, prepričal pa s ploščami, ki so bile pop, a smo jim gladko nasedli, da niso le to. Ko je postal že rahlo predvidljiv, se je spajdašil z Beckom in izdal tretji, umazani album Compass. A v četrto je ostal brez džokerjev in ostal je le pop. Začetek ploščka pomotoma zamenjamo za kake izgubljene Princeeve posnetke s konca osemdesetih let, ki so se založili z razlogom. Ko se po uvodnem šoku stvari le razgibajo, se kmalu tudi vrnejo v tire sintoidnega pop funka izpred petindvajsetih let. Včasih ta slogovna retro poza, vrnitev v leta blesavih melodij sintetizatorjev in ponesrečenih frizur, sicer zablešči, večinoma pa se le skotali mimo.