Kritika / Klic v sili

The Call, 2013
Brad Anderson

Marcel Štefančič jr.
MLADINA, št. 19, 10. 5. 2013

Brad Anderson je pred leti Christiana Bala prepričal, da je za vlogo v trilerju The Machinist tako shujšal, da je izgledal kot totalni anoreksik. Zdaj, nekaj trilerjev kasneje, pa se lahko ponaša le še s tem, da je Abigail Breslin prepričal, da je tretjino Klica v sili preždela v modrčku, preostanek pa v prtljažniku avtomobila, v katerega jo stlači psihopatski ugrabitelj, ki ima kompleks Buffalo Billa iz filma Ko jagenjčki obmolknejo. Halle Berry, telefonistka v klicnem centru, ki ravno potrebuje katarzično odrešitev, jo skuša rešiti, toda na svojo roko (policija je preveč pasivna, neučinkovita, nesposobna ipd.), kar pomeni, da se njene napake množijo s hitrostjo njenih close-upov, ki pa so tam zato, da bi prikrili, da je Klic v sili le imitacija Cortésovega Pokopanega.

Draga bralka, dragi bralec. Kdor želi danes ohraniti trezno glavo, mora imeti dostop do kakovostnih informacij.
Svet je, žal, nasičen z informacijskim šumom, dobre in premišljene analize, komentarji, recenzije in napovedi pa so v Mladini dostopni zgolj naročnikom. Ta prispevek smo za vas izjemoma odklenili.
Naredite tudi vi kaj zase, postanite naš naročnik in preizkusite Mladinin učinek.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Kako postati Slovenec?

Kakšna sreča, da se nam ni treba učiti slovenščine pri 30 ali celo 50 letih

»Fental te bom z lastnimi rokami«

Če razkrivaš skrajno desnico, prejmeš grožnje

Naslovna tema

Ne streljajte na Božička

Vlada Roberta Goloba je izpeljala toliko sistemskih sprememb, da so se zoper njo postavile skoraj vse najmočnejše interesne skupine v državi