»I feel Disaster«

Glede na to, da smo Slovenci preplačali gradnjo avtocest, da smo priča, da se naše ceste nenehno krpajo zaradi slabe kvalitete, da je DARS kljub temu na robu stečaja in, da je ga. Duhovnik odkorakala brez praske iz zavoženega podjetja, so neverjetne visoki zneski pri odstranjevanju cestninskih postaj nekaj vsakdanjega. Prav tako je glede na stanje cest in ceno vinjete vedeti, da smo žrtve mi davkoplačevalci. Tako se mi Prekmurci vozimo po tako imenovani »hitri cesti«, ki nima niti uporabnega dovoljenja, da ne bi govoril o odstavnih pasih, širini ceste in dejstvu, da se že krpa in popravlja, kot je navada in praksa.

Torej opisal vam bom primer, ki govori o DARS-u in njihovih zaposlenih, pa morda še širše o načinu in odnosu vrlih akterjev, ki so v službi »ljudstva«.

14.05.2013 sem pri serviserju dvignil račun za zamenjavo vetrobranskega stekla na katerem je nameščena vinjeta za letošnjo leto. Kot me je opozoril serviser sem ravnal po navodilih DARS- a, ki so objavljena na njihovih spletnih straneh. Torej poslal sem zahtevo za izdajo nadomestne vinjete.

17.05.2013 prejmem priporočeno pošto s strani DARS-a , kjer me pozivajo, da odpravim pomanjkljivosti in dopolnim vlogo za izdajo vinjete. V pozivu se DARS izgovarja, da se mora na kopijo računa pripisati registrsko številko vozila. Najprej pokličem serviserja, ki mi pove, da je to zanj noviteta in da naj pokličem, kar na njihovo centralo na številko info 0801503. Javi se mi operaterka, ki me odpravi s pojasnilom, da se naj obrnem na gospo Tamše, ki je primer vodila in me pouči, da navedena že ve kaj govori in dela v skladu z zakonom. Prijazno se zahvalim za informacijo in se poslovim.

Kljub temu, da sem že pošteno v letih (drugo leto bom napolnil 80 let) in sem invalid, ki ima vsajene 3 srčne spodbujevalnike in posledično kup drugih zdravstvenih težav, je najbrž vsakemu jasno, da sem pogosto pri zdravniku oz. v bolnišnici in vinjeto (mislim, da se strinjate z mano) resnično potrebujem. Slednje pa ne pomeni, da nisem pismen in ne razumem navodil, zato sem jih ponovno temeljito prečital in za mnenje povprašal tudi sina, ki mi je zagotovil ugotovljeno. Torej v navodilih na spletu ni nikjer navedeno, da je potrebno vpisati reg. št. vozila. Prav tako tega ne nalaga DARS- ov obrazec 3A, zato sem želel dodatno pojasnilo. Torej sem ponovno poklical navedeno številko in na drugi strani sem prepoznal znan glas operaterke, ki jo je moj ponovni klic očitno spravil v slabo voljo. Operaterka mi je v povišanem tonu povedala, da je ura 14:30 in da bom moral počakati na ponedeljek, ko bo dosegljiva ga. Tamše, ki je odšla domov ob 13:30. Zelo zanimiv delavnik zaposlenih na DARSU. Seveda sem ob dani informaciji in dejstvu, da bom še kar nekaj časa brez vinjete, pripomnil, da bi obravnavanje strank zaslužilo pozornost medijev. Mlada gospodična pa mi je za konec zabičala »zaradi mene lahko pokličete Washington Post«. Seveda sem jo prosil za njeno cenjeno ime, pa mi je vrla gospa pred tem odložila slušalko.

Naj povem, da v vsem svojem življenju nisem doživel takšnega obravnavanja, pa čeprav sem ves čas delal v zdravstvu in bil dnevno v stiku z mnogimi bolniki.

Vedno sem veljal za mirnega in ustrežljivega človeka, vendar me je izpad vrle mladenke tako ujezil, da sem se obrnil na »zvezo potrošnikov«, kjer mi je prijazen gospod na moje veliko razočaranje pojasnil, da razume mojo težavo, vendar so oni na voljo le svojim članom, saj je članstvo vir financiranja in me napotil na tržni inšpektorat. Torej poklical sem dežurni tržni inšpektorat na telefonsko številko 01/280 87 00, kjer so mi ob 14:40 povedali, da ne delajo več in so na voljo šele v ponedeljek. Dobro ste prebrali »dežurne inšpekcijske službe na delajo več«. Torej nikomur se ne moremo niti pritožiti. Še več: kot je navedeno na navodilih je potrebno pomanjkljivost odpraviti v 8 dneh. Pa potem, se sprašujem ? Najbrž grem in kupim novo letno vinjeto?

Vrli Slovenci ali vidite, kam smo pripeljali našo barko? Ali v tej državi ni nikogar, ki bi naredil red in začel ljudi plačevati po storilnosti ne pa, da se sprenevedate in se greste osebne zamere in igrice, ki niso več niti malo smešne, temveč nas peljejo v pogubo in propad.

Predlagam, da vlada spremeni slogan »I feel Slovenija« ter ga nadomesti s tistim realnim » I feel Disaster«.

Lep pozdrav,

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.