Saša Eržen

 |  Mladina 21  |  Kultura  |  Hudo

Kozarec prijateljstva

Lajkanje med drinkanjem

© Arhiv Mladine

Sklepanje prijateljstev je z družbenimi omrežji postalo mala malica. Klik klik in že se poznamo.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Saša Eržen

 |  Mladina 21  |  Kultura  |  Hudo

© Arhiv Mladine

Sklepanje prijateljstev je z družbenimi omrežji postalo mala malica. Klik klik in že se poznamo.

V brazilski podružnici Budweiserja so rekli, kaj, če bi zadevo še poenostavili in klikanje nadomestili z nazdravljanjem. Naumili so kozarec, ki med pitjem piva povečuje število prijateljstev. Čin čin, in že smo prijatelji na Facebooku.

Uporabnik s pomočjo aplikacije s pametnim telefonom najprej poskenira kodo na dnu kozarca, kar ga poveže z njegovim profilom na Facebooku, nato pa s pomočjo mikročipa, ki se skriva v dnu, ob trkanju kozarcev pridobiva nove prijatelje. Ker prekomerno konzumiranje alkohola vodi v stanje zmanjšanje prištevnosti, si bo vsaj Facebook zapomnil, s kom je človek vse nazdravljal, in ga na to naslednji dan tudi spomnil. Za zdaj naj bi buddy cup preizkušali le na dogodkih, kjer se Budweiser pojavlja kot sponzor, zadevščina pa je v spletnih komentarjih deležna širšega posmeha, zgražanja in očitka, da je vsaj pet let prepozna.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.