Goran Kompoš

19. 7. 2013  |  Mladina 29  |  Kultura  |  Plošča

Matias Aguayo: The Visitor

2013, Cómeme

V Čilu rojen in v Berlinu klubsko izobražen producent je s tretjim dolgometražcem ponudil logično nadgradnjo neulovljivega izraza, ki se na eni strani spogleduje s technom in housom, na drugi pa z vokalnimi ekshibicijami tudi v popu. Aguayo sicer res ni klasično izpopolnjen pevec, toda potem ko je pred tremi leti glas posodil zasedbi Battles, ga je v tej vlogi spoznala tudi širše občinstvo. Eksotični, igrivi vokali močno zaznamujejo tudi novo ploščo, na kateri je mojstrsko združil karnevalskost svojih razvpitih latinskoameriških uličnih partijev in zahodnjaških razgibanih plesnih ritmov, ki jih je ukrojil s pomočjo kolegov s svoje vse bolj cenjene založbe Cómeme. Techno za sladokusce in pop za avanturiste na enem letošnjih najzanimivejših albumov.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.