Marjan Horvat

26. 7. 2013  |  Mladina 30  |  Politika

Oživljanje notranjega lastništva?

V Evropi in svetu je kar nekaj dobrih primerov medijev, ki so last zaposlenih in njihovih bralcev

Večerova zgradba v Mariboru

Večerova zgradba v Mariboru
© Marko Pigac

V slovenskih medijih so imeli zaposleni v devetdesetih letih prejšnjega stoletja večinsko lastništvo, vendar so certifikatno lastnino kaj hitro razprodali, ker so si obetali, da se bodo tudi na Slovenskem našli dobri in stabilni lastniki, ki bodo razumeli naravo medijskega ustvarjanja in poslovanja. Upi so se izjalovili in namesto stabilne lastniške strukture so mediji postali sredstvo za politično mešetarjenje, za njihov napredek, za razvoj infrastrukture, še posebej spletnih izdaj, ter za zagotavljanje stabilnih in ustrezno ovrednotenih delovnih mest, pa je sedanjim lastnikom v glavnem malo mar.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.