Plošča / Julianna Barwick: Nepenthe

2013, Dead Ocean

Veljko Njegovan
MLADINA, št. 33, 16. 8. 2013

+ + + + +

Brooklynska zvočna umetnica Julianna Barwick je ploščo The Magic Place (2011) posvetila drevesu, ki jo je v času otroštva razveseljevalo s svojimi mogočnimi, a hkrati krhkimi vejami, na zadnjem ploščku pa se ukvarja s svojimi strahovi. Nepenthe je bilo za stare Grke zdravilo pozabe, kakršno je Barwickova po travmatični osebni izkušnji še kako potrebovala – in tudi ustvarila. A tokrat se ga ni lotila sama, temveč ob pomoči Alexa Somersa, godalne skupine Amiina in še nekaj glasbenikov z Islandije, kjer je album tudi posnela. Drugače kot na ploščku The Magic Place tokrat ponudi orkestrirano in s pevskim zborom podkrepljeno ambientalno stvaritev, sodelovanje z drugimi glasbeniki pa še bolj poudari njene vokalne zmogljivosti. Umirjeno in eksperimentalno.

Draga bralka, dragi bralec. Kdor želi danes ohraniti trezno glavo, mora imeti dostop do kakovostnih informacij.
Svet je, žal, nasičen z informacijskim šumom, dobre in premišljene analize, komentarji, recenzije in napovedi pa so v Mladini dostopni zgolj naročnikom. Ta prispevek smo za vas izjemoma odklenili.
Naredite tudi vi kaj zase, postanite naš naročnik in preizkusite Mladinin učinek.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Prvi teden

Zmaga sindikatov

Božičnica bo, a to je bila ena od redkih sindikalnih zmag v zadnjih desetletjih

Intervju

»Danes ne gre samo za to, da je resnica nepomembna. Cilj je resnico uničiti.«

Éric Fassin, sociolog

Naslovna tema

Dovolj nasilja

Če bosta policija in pravosodje še naprej delovala neobčutljivo in nasilja ne bosta obravnavala prednostno, bosta nasilnežem pošiljala enako sporočilo kot doslej. Da se nasilje izplača.