Digitalni potrošniki

Države EU po deležu državljanov, ki so kupovali glasbo v digitalni obliki prek spleta

Staš Zgonik
MLADINA, št. 41, 11. 10. 2013

Po najnovejši raziskavi Eurobarometra je v minulih 12 mesecih prek spleta izdelke in storitve vsaj enkrat kupilo 45 odstokov vprašanih prebivalcev EU. Največji delež internetnih potrošnikov je raziskava zaznala na Švedskem (79 %), Danskem (76 %) in Nizozemskem (75 %), najmanjšega pa na Hrvaškem (16 %), Portugalskem (18 %) in v Bolgariji (21 %). V Sloveniji jih je bilo 36 odstotkov. Največji delež ljudi je prek spleta v digitalni obliki kupoval letalske in železniške vozovnice (30 %), sledijo pa rezervacije prenočišč (24 %), vstopnice za prireditve in kupovanje glasbe (16 %). Čeprav poročilo Eurobarometra ne omenja razsežnosti spletnega piratstva, je zelo verjetno, da sta razširjenost kupovanja glasbe prek spleta in razširjenost spletnega piratstva v obratno sorazmernem odnosu.

ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?


Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay.

Tedenski zakup ogleda člankov
> Za ta nakup se je potrebno .


Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine. Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje.


Staš Zgonik
MLADINA, št. 41, 11. 10. 2013

Po najnovejši raziskavi Eurobarometra je v minulih 12 mesecih prek spleta izdelke in storitve vsaj enkrat kupilo 45 odstokov vprašanih prebivalcev EU. Največji delež internetnih potrošnikov je raziskava zaznala na Švedskem (79 %), Danskem (76 %) in Nizozemskem (75 %), najmanjšega pa na Hrvaškem (16 %), Portugalskem (18 %) in v Bolgariji (21 %). V Sloveniji jih je bilo 36 odstotkov. Največji delež ljudi je prek spleta v digitalni obliki kupoval letalske in železniške vozovnice (30 %), sledijo pa rezervacije prenočišč (24 %), vstopnice za prireditve in kupovanje glasbe (16 %). Čeprav poročilo Eurobarometra ne omenja razsežnosti spletnega piratstva, je zelo verjetno, da sta razširjenost kupovanja glasbe prek spleta in razširjenost spletnega piratstva v obratno sorazmernem odnosu.

Države EU po deležu državljanov, ki so v zadnjih 12 mesecih kupovali glasbo v digitalni obliki prek spleta (v %)

POREDNIH 5
Slovenija 4
Slovaška 4
Estonija 4
Latvija 5
Španija5

PRIDNIH 5
Velika Britanija 28
Danska 26
Luksemburg 26
Švedska 23
Irska 21

Vir: Eurobarometer

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Prvi teden

Zmaga sindikatov

Božičnica bo, a to je bila ena od redkih sindikalnih zmag v zadnjih desetletjih

Intervju

»Danes ne gre samo za to, da je resnica nepomembna. Cilj je resnico uničiti.«

Éric Fassin, sociolog

Naslovna tema

Dovolj nasilja

Če bosta policija in pravosodje še naprej delovala neobčutljivo in nasilja ne bosta obravnavala prednostno, bosta nasilnežem pošiljala enako sporočilo kot doslej. Da se nasilje izplača.