Deset tisoč evrov za Tino Maze

Denis Vičič, Mladina
MLADINA, št. 48, 29. 11. 2013

Popravek

V prispevku »Deset tisoč evrov za Tino Maze«, objavljenem 22. 11. 2013 v 47. številki Mladine, sem napačno navedel, da je Javna agencija Spirit za izdelavo večih oglasov za promocijo slovenskega turizma, v katerih nastopa Tina Maze, podjetju Cebram plačala 48.500 evrov. V resnici so za to porabili 44.431 evrov, več je bilo tudi izvajalcev storitev. Podjetje Cebram je tako prejelo 24.132 evrov, podjetje White Balance 15.700 evrov, še 4599 evrov pa Agencija Celinka. Zneski vključujejo DDV. V Javni agenciji Spirit poudarjajo še, da je bilo posnetih oglasov 46 in da niso le 30-sekundni, ampak tudi 20-sekundni.

Draga bralka, dragi bralec. Kdor želi danes ohraniti trezno glavo, mora imeti dostop do kakovostnih informacij.
Svet je, žal, nasičen z informacijskim šumom, dobre in premišljene analize, komentarji, recenzije in napovedi pa so v Mladini dostopni zgolj naročnikom. Ta prispevek smo za vas izjemoma odklenili.
Naredite tudi vi kaj zase, postanite naš naročnik in preizkusite Mladinin učinek.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Glavni članek

Deset tisoč evrov za Tino Maze


Preberite tudi

»Da imajo mladoletne Rominje otroke le zaradi otroškega dodatka je stereotip«

Zaskrbljenost zaradi napovedanih vladnih ukrepov

Intervju

»Na skrajni desnici imamo fantovski klub, le da so fantje v resnici dečki«

Éric Fassin, sociolog

Nataša Pirc Musar / »Nič o Romih brez Romov«

Policija je prva, ki mora zagotavljati varnost za vse in vsem enako, je poudarila predsednica republike in dodala, da je tudi Rome strah