Plošča / Ryoji Ikeda: Supercodex

2013, Raster Noton

Goran Kompoš
MLADINA, št. 1, 3. 1. 2014

+ + + +

Japonski mojster digitalnega šuma z novo ploščo končuje trilogijo, ki jo je leta 2005 začrtal z albumom Dataplex in tri leta pozneje nadaljeval s ploščo Test Pattern. Gre za serijo, ki je bila deležna precejšnje pozornosti. Z njo podatkovne zapise pretvarja v zvok, zato ima koncept pomembno vlogo, toda Ikeda zna tudi zvočno najsuhoparnejše trenutke ujeti v intenzivne ritmične nize, resda pisane predvsem na posluh najskrajneje zvedavih privržencev avantgardne elektronike. Skrajno minimalistične, abstraktne sekvence ritmičnega hrupa, »tiskalniških« piskov in osamljenih sinusoid na prvi posluh ponudijo kaotično, tako rekoč nerazumljivo zvočno izkušnjo, toda poslušalčeva vztrajnost je na koncu nagrajena s skoraj čisto pravim fankovskim gruvom. Balzam za hardcore avtiste.

-kUipGFPK7I

Draga bralka, dragi bralec. Kdor želi danes ohraniti trezno glavo, mora imeti dostop do kakovostnih informacij.
Svet je, žal, nasičen z informacijskim šumom, dobre in premišljene analize, komentarji, recenzije in napovedi pa so v Mladini dostopni zgolj naročnikom. Ta prispevek smo za vas izjemoma odklenili.
Naredite tudi vi kaj zase, postanite naš naročnik in preizkusite Mladinin učinek.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

V središču

Cerkvena protičlovečnost

Se bomo čez nekaj let znašli v vzdušju predvojne Slovenije, v kateri je Cerkev dirigirala vse politično in družbeno življenje?

Intervju

»Romski otroci smo imeli svoje razrede, pouk je potekal v barakah poleg šole«

Nataša Brajdič, romska aktivistka

Naslovna tema

Pustite nas pri miru

Cerkev si lasti pravico, da odloča o življenju od spočetja do smrti. Ostalim pa tega ne dovoli.