Borja Močnik

7. 2. 2014  |  Mladina 6  |  Kultura

Kotlovnica

Preprost, a izjemno učinkovit, malodane revolucionaren način spletnega trženja (glasbe) ali zakaj buljenje v spletni prenos didžejevskih nastopov ni bilo še nikoli tako razburljivo.

Trenutno najbolj hip (spletna) predstava elektronike: Boiler Room, kjer publika diha za ovratnik didžejev.

Trenutno najbolj hip (spletna) predstava elektronike: Boiler Room, kjer publika diha za ovratnik didžejev.

Boiler Room, ena »najbrihtnejših« institucij glasbene industrije zadnjih treh let, se je prvič pojavil marca 2010 v obskurnem skladišču v Vzhodnem Londonu. Zamisel je bila prekleto preprosta, a se je pokazalo, da je poslovno genialna: nastopi v untergruntu profiliranih didžejev pred peščico »izbranih« (novinarjev, piarovcev, glasbenikov), intimno ozračje, minglanje in ključni dodatek: živi spletni videoprenos. Samo za povabljene in zastonj. Etimologija imena je igra na prvo žogo, na začetku je bil kraj dogodkov pač kotlovnica v skladišču.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.