Marcel Štefančič jr.

25. 4. 2014  |  Mladina 17  |  Kultura  |  Film

Udar ljubezni

The Love Punch, 2014
Joel Hopkins

Strašna resnica.

Sta se poročila zaradi denarja ali iz ljubezni? To je kakopak večno vprašanje. Predvsem pa je to večno filmsko vprašanje. Filmi se vedno vrtijo prav okrog denarja in ljubezni, pri čemer se denar in ljubezen najprej kažeta kot alternativa (ali denar ali ljubezen), na koncu pa se izkažeta za nujnost (denar in ljubezen).

Ljubezen je ekonomska nujnost. In Udar ljubezni vam bo to povedal na tako nevsiljiv, kremast, koketen, izletniški in trapast način, da ekonomske resnice ljubezni ne boste jemali resno, sploh pa je ne boste imeli za žalitev svojih vzvišenih, romantičnih, tako rekoč verskih in totalno nekomercialnih čustev. Pierce Brosnan, ki bi še vedno igral Jamesa Bonda, če se ne bi zgodil 11. september, in Emma Thompson, ki bi še vedno igrala šekspirjanke, če ne bi Kenneth Branagh zahteval ločitve, igrata ločenca, ki imata še vedno nekaj skupnih ekonomskih interesov, recimo pokojninski sklad, o katerem bi še globoko v prihodnost pela pesmi (a la Whatever You Want), če ga ne bi “prevzel” in “likvidiral” neki francoski špekulant. Ja, ekonomski interesi ju ponovno povežejo – nekaj morava ukreniti! Ja, ekonomski interesi ju ponovno združijo – šla bova na Azurno obalo, se maskirala in Francozu speljala neprecenljivi diamant! In ja, ekonomski interesi ju ponovno romantično zbližajo – rdeča vrtnica v njegovi roki je znak, da sta spoznala ekonomsko nujnost ljubezni. Udar ljubezni, trapasti, ležerni, norčavi, počitniški rimejk trapastih, ležernih, norčavih, počitniških holivudskih romantičnih komedij iz tridesetih in štiridesetih (Strašna resnica, Vzgoja otroka, Adamovo rebro, Lady Eva, Ženska leta, Njegovo dekle Petek, Zgodba iz Filadelfije ipd.), stopi na vic, ki ga šteka.

(štarta 30. aprila)

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.