Plošča / Naomi Punk: Television Man
2014, Captured Tracks
Trojec iz okolice Seattla se z vsakim rifom sklicuje na okolje, iz katerega prihaja, najsi bo z zvokom samim ali pa z razpoloženjem, s katerim zareže globo v drobovje. Pri tem se ozira v čas (ob)seattleskega umazanega, surovega punk rocka, preden je s pojavom grungea postal globalni fenomen. Toda tisto, kar je Naomi Punk, za zdaj še precej zadržano, dvignilo iz lokalne DIY punk scene, ni obujanje preteklosti, pač pa dejstvo, da zasedbi iz te zapuščine uspe izluščiti nekaj svežega in predvsem svojega. Novi, drugi album je tako kot prvenec še vedno slišati kakor posnetek koncerta iz kakšne garaže, in čeprav to botruje izjemni, krčeviti intenzivnosti, se zdi, da ima trojec največ rezerve prav v (ne)studijskem pristopu. Še naprej surovem ali ne, to je vprašanje.
Draga bralka, dragi bralec. Kdor želi danes ohraniti trezno glavo, mora imeti dostop do kakovostnih informacij.
Svet je, žal, nasičen z informacijskim šumom, dobre in premišljene analize, komentarji, recenzije in napovedi pa so v Mladini dostopni zgolj naročnikom. Ta prispevek smo za vas izjemoma odklenili.
Naredite tudi vi kaj zase, postanite naš naročnik in preizkusite Mladinin učinek.