Velika polomija

Zakaj za varčevanje obstajajo le moralni, politični in verski razlogi, ne pa tudi ekonomski – in zakaj ga kljub temu ljubimo

Varčevanje ubija: Pariz 2014

Varčevanje ubija: Pariz 2014
© Profimedia

Varčevanje nas ni potegnilo iz krize. Zato se lahko povsem upravičeno vprašate: če strogo varčevanje ne deluje, če ne daje ekonomskih rezultatov, če je ekonomsko neučinkovito, če ni vrnilo rasti in če ni konsolidiralo javnih financ, zakaj potem še vedno vztrajamo pri varčevanju? Zakaj se je tako lepo prijelo? Zakaj ga ne spustimo iz rok? Zakaj so ga tudi ljudje tako čudovito sprejeli? Če za sabo pušča le suhe jezike, zakaj potem vsi še vedno mahajo z repom?

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.