Marcel Štefančič jr.

20. 3. 2015  |  Mladina 12  |  Kultura  |  Film

Pepelka

Cinderella, 2015
Kenneth Branagh

Pogumna.

Disneyjeva Pepelka izgleda kot odgovor na vse tiste revizije Pepelke, ki smo jih videli zadnja leta. Še bolj dramatično: Disneyjeva Pepelka izgleda kot odgovor na Disneyjevo Zlohotnico, ki je subvertirala in modernizirala “klasično” interpretacijo Pepelke. Pred nami je torej revizija revizije, reboot reboota, ali bolje rečeno, vrnitev h koreninam – k Disneyjevi risanki Pepelka (1950).

Najnovejša Pepelka ni namreč nič drugega kot igrana verzija animirane “klasike” (ja, s state-of-the-art kostumi, state-of-the-art scenografijo, state-of-the-art barvami, state-of-the-art plesom, state-of-the-art recitiranji “pravljičnih” replik, mačehinim state-of-the-art kanaliziranjem Cruelle De Vil ipd.), zato pričakujte tudi klasično sporočilo: za žensko je vsak moški “pravi”, pač princ, ne glede na to, kakšen je, kar pomeni, da mora z njim ostati do konca svojih dni. Pogum!

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.