Kritika / Giorgio Moroder: Déjà Vu

2015, RCA

Goran Kompoš
MLADINA, št. 26, 26. 6. 2015

+ + +

Pionir plesne elektronske glasbe Giorgio Moroder je osrednjo skladbo na svojem novem albumu samoironično naslovil 74 is the New 24 in s tem do popolnosti opisal svoj zadnji podvig. Potem ko sta ga Daft Punk pred dvema letoma potegnila iz naftalina, se zdi objava novega albuma logična, prav tako angažma nekaterih najbolj priljubljenih pevk 21. stoletja (Sia, Charli XCX, Britney Spears, Kylie Minogue, Kelis ...). Logični pa se zdijo tudi negativni odzivi tistih, ki po Moroderjevem vstopu v areno (pop) EDM-ja oziroma elektronsko plesnega veseljačenja zdaj tolčejo z vseh strani. Toda dedek sintpopa je sestavil povsem spodoben album, ki morda res meče slabo luč na njegovo pionirsko preteklost, a v ničemer ne zaostaja za izdelki pol stoletja mlajših zvezdniških producentov.

Draga bralka, dragi bralec. Kdor želi danes ohraniti trezno glavo, mora imeti dostop do kakovostnih informacij.
Svet je, žal, nasičen z informacijskim šumom, dobre in premišljene analize, komentarji, recenzije in napovedi pa so v Mladini dostopni zgolj naročnikom. Ta prispevek smo za vas izjemoma odklenili.
Naredite tudi vi kaj zase, postanite naš naročnik in preizkusite Mladinin učinek.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.

Delite članek:


Preberite tudi

Prvi teden

Zmaga sindikatov

Božičnica bo, a to je bila ena od redkih sindikalnih zmag v zadnjih desetletjih

Intervju

»Danes ne gre samo za to, da je resnica nepomembna. Cilj je resnico uničiti.«

Éric Fassin, sociolog

Naslovna tema

Dovolj nasilja

Če bosta policija in pravosodje še naprej delovala neobčutljivo in nasilja ne bosta obravnavala prednostno, bosta nasilnežem pošiljala enako sporočilo kot doslej. Da se nasilje izplača.