Staš Zgonik

14. 8. 2015  |  Mladina 33  |  Družba

Radarski gambit

Komercialne radijske postaje ne morejo predstavljati javnega interesa

Pozor, radar! Pomladi, poleti, jeseni in pozimi …

Pozor, radar! Pomladi, poleti, jeseni in pozimi …
© Denis Sarkić

Igorju Velovu, direktorju Agencije za varnost prometa, je prejšnji teden neprestano zvonil telefon. Ko se je v javnosti razvedelo, da v agenciji razmišljajo, da bi radijskim postajam prepovedali ali vsaj odsvetovali objavljanje obvestil o tem, kje so prometni radarji za merjenje hitrosti, so novinarji čakali v vrsti za pogovor z njim. Čas kislih kumaric in tema, ki zadeva izjemno številno populacijo, sta spodbudila nepričakovano široko razpravo. »Do zdaj sem mislil, da se vsi spoznamo na nogomet in politiko. Zdaj vidim, da se tudi na prometno varnost.«

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.