Stanka Prodnik Božič

11. 9. 2015  |  Mladina 37  |  Kultura  |  TV

Usodna limonada

Predoziranje domačih telenovel

Fatalka v novem videospotu Modrijanov

Fatalka v novem videospotu Modrijanov
© Modrijani

Ker se je prva slovenska telenovela Ena žlahtna štorija v nekaj mesecih tako prijela med ljudmi, da je postala celo najbolj priljubljena med domačimi in tujimi televizijskimi serijami, kar sicer več pove o gledalcih kot o kakovosti serije, je pred dvema tednoma Planet TV z njo zajadral v drugo sezono. Zato je toliko bolj čudno, da se je z dramo v slovenskih vinogradih odločil pozabavati še POP TV s svojo telenovelo Usodno vino, ki jo sicer snemajo po slovaški licenci, zaradi česar ni nič boljša, kot če bi bila slovenska.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 3,7 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

 
Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

  • Tedenski zakup ogleda člankov
    3,7 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

  • Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 14 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.