Kritika / Bela in Sebastijan: Pustolovščina se nadaljuje
Belle et Sébastien, l’aventure continue, 2015
Christian Duguay
zadržan
Podivjana celina.
zadržan
Podivjana celina.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
zadržan
V filmu Bela in Sebastijan, posnetem po knjigi Cécile Aubry, je mali Sebastijan (Félix Bousset) s pomočjo ekspresivne psice Bele reševal Jude, zdaj, v nadaljevanju (logično, ker je bil prvi del hit, se pustolovščina nadaljuje), pa rešuje svojo mater.
Prvi del se je dogajal sredi II. svetovne vojne, nadaljevanje pa se dogaja takoj po koncu vojne, ko letalo, s katerim se Sebastijanova mati, članica odporniškega gibanja, vrača domov, nenadoma strmoglavi, s čimer brezčasno, razgledniško lepoto francosko-italijanskih Alp prelevi v pekel. Kar je po svoje ironično, če pomislite, da ta alpski raj po vojni izgleda kaotičnejše in kalvaričnejše kot med samo vojno. Še medvedom, ki so dali med vojno mir, se zmeša. Pot k povojni obnovi in rehabilitaciji je očitno divja in anarhična. Vse skupaj zveni kot tintinski komentar knjige Podivjana celina, v kateri je britanski zgodovinar Keith Lowe popisal, kaj se je v Evropi dogajalo takoj po II. svetovni vojni. Ponekod je bilo huje kot med vojno.
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.
Preberite tudi