Kritika / Materinski dan
Mother’s Day, 2016
Garry Marshall
zelo proti
Končna rešitev.
zelo proti
Končna rešitev.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
zelo proti
Če mislite, da ni zdravila proti rasizmu in homofobiji, se motite. Homofobičnega rasista – recimo teksaški zakonski par, ki se ne more sprijazniti z “deviantnostjo” svojih hčera (ena je poročena z bližnjevzhodnim fantom, druga je lezbijka) – samo spustite v Materinski dan, pa se stopi kot sladkor v vroči vodi. Problema ni več.
A obstajajo hujši problemi: ločenka (Jennifer Aniston), ki obtiči z dvema hčerkama (njen eks je šel z mlajšo), vdovec (Jason Sudeikis), ki obtiči z dvema sinovoma (njegova eks je padla v Afganistanu), ženska (Julia Roberts), ki se je zaradi kariere odrekla otroku, punca (Britt Robertson), ki se noče poročiti, ker jo je mati dala v posvojitev. Tu vidite, kaj je narobe z belskim srednjim razredom: družba zanj ne obstaja več, le še družina. Ko ni nihče več družinsko prikrajšan in ko življenje izgleda kot nakupovalni TV-kanal, ni več problemov. Ali po naše: otrok mora imeti očeta in mater. A po drugi strani: ko se belskemu srednjemu razredu izpolnijo sanje, izginejo tudi črnci. V tem filmu jih ni na spregled, pa se dogaja v Atlanti. Ni črncev, ni rasizma. Segregacija je pravi izraz belskega opolnomočenja.
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.
Preberite tudi