Marcel Štefančič jr.

 |  Mladina 22  |  Kultura  |  Film

Alica izza ogledala

Alice Through the Looking Glass, 2016
James Bobin

zadržan

Film, ki ne ve, kaj bi s sabo.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Marcel Štefančič jr.

 |  Mladina 22  |  Kultura  |  Film

zadržan

Film, ki ne ve, kaj bi s sabo.

Alica (Mia Wasikowska) je v Alici v čudežni deželi dahnila: “Nima se smisla vračati v preteklost – tedaj sem bila drugačna.” Kaj je pa vedela, da bo film pridelal več kot milijardo dolarjev in pognal neizbežno nadaljevanje, ki bo potrebovalo priročno pretvezo.

In v fantazijskih filmih je najpriročnejša pretveza prav potovanje v preteklost. Alica si omisli časovni stroj in že rešuje umirajočega Norega Klobučarja (Johnny Depp) in Podsvet, ki stoji na glavi – tako kot večno viktorijanski patriarhat, ki ženske tako stiska, da lahko preživijo le kot eskapistke in fantazistke, le kot porcelanske vodičke po grotesknih, psihedeličnih, gotskih grimasah represije, ki izgleda kot pekel, pomočen v vreščanje digitalnega transa. Ne, Alici ne bi bilo treba v preteklost, ampak bi lahko ostala kar v 21. stoletju. Film je kljub vizualni “čudežnosti” čudno sterilen. Oživi le, ko imitira estetiko Tima Burtona – ko pa skuša kaj povedati sam, ne ve, kaj bi s sabo.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.