Kritika / Beth Orton: Kidsticks
2016, Anti
+ + + +

Po zadnjih dveh albumih, s katerima je britanska pevka in ustvarjalka pesmi folktronico zamenjala z bolj klasičnim folkovskim izrazom, se z novo, šesto ploščo vrača k elektronski podobi. Toda ne nujno tisti, s katero je v letih okoli preloma tisočletja redno pobirala nominacije za nagrado brit. Na albumu Kidsticks akustično kitaro zamenja s sintetizatorjem, to pa botruje bolj igrivi podobi skladb, ki jih je z Andrewom Hungom (Fuck Buttons) posnela v Kaliforniji. Folkovsko senzibilnost vendarle ohrani z glasom in besedili o družini, prijateljskih in ljubezenskih odnosih ter temah, o katerih človek kontemplira pri petinštiridesetih. Po dveh desetletjih najmanj obremenjen album Ortonove, ki je očitno doživela novo glasbeno pomlad.
SjlHOpAzjxM
Draga bralka, dragi bralec. Kdor želi danes ohraniti trezno glavo, mora imeti dostop do kakovostnih informacij.
Svet je, žal, nasičen z informacijskim šumom, dobre in premišljene analize, komentarji, recenzije in napovedi pa so v Mladini dostopni zgolj naročnikom. Ta prispevek smo za vas izjemoma odklenili.
Naredite tudi vi kaj zase, postanite naš naročnik in preizkusite Mladinin učinek.