Plošča / Devendra Banhart: Ape in Pink Marble
2016, Nonesuch
Goran Kompoš
MLADINA, št. 39, 30. 9. 2016
+ + + +
Eden najbolj cenjenih sodobnih ameriških kantavtorjev je s ploščo Mala pred tremi leti ovekovečil začetek novega romantičnega razmerja. Temu primerno se je premislekov o ljubezni lotil duhovito in igrivo. Novi album je v tem pogledu logično nadaljevanje, čeprav je slogovno precej drugačen. Banhart je očitno prišel v fazo, ko si postavlja zrelejša vprašanja o razmerju in tudi o samem sebi. Ker se jih loti zelo intimno, je primerno zvočno okolje postavil okoli akustične kitare in njenih različnih zvenov, ki se jih priložnostno loti že skoraj v maniri kakšnih svobodnjaških raziskovalcev zvoka. S ploščo si verjetno ne bo razširil občinstva, se bo pa spet dobro zapisal pri zgodnejših fenih. Poznonočna poletna melanholija.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Goran Kompoš
MLADINA, št. 39, 30. 9. 2016
+ + + +
Eden najbolj cenjenih sodobnih ameriških kantavtorjev je s ploščo Mala pred tremi leti ovekovečil začetek novega romantičnega razmerja. Temu primerno se je premislekov o ljubezni lotil duhovito in igrivo. Novi album je v tem pogledu logično nadaljevanje, čeprav je slogovno precej drugačen. Banhart je očitno prišel v fazo, ko si postavlja zrelejša vprašanja o razmerju in tudi o samem sebi. Ker se jih loti zelo intimno, je primerno zvočno okolje postavil okoli akustične kitare in njenih različnih zvenov, ki se jih priložnostno loti že skoraj v maniri kakšnih svobodnjaških raziskovalcev zvoka. S ploščo si verjetno ne bo razširil občinstva, se bo pa spet dobro zapisal pri zgodnejših fenih. Poznonočna poletna melanholija.