Plošča / Nicolas Jaar: Sirens
2016, Other People
Borka
MLADINA, št. 40, 7. 10. 2016
+ + + +
Pred petimi leti je ob izidu prvenca čilsko-ameriški kolažer »sofisticiranih« elektronskih prijemov Nicolas Jaar prejel kar nekaj laskavih nalepk: vizionar, wunderkind, nekonvencionalnež. Nadaljevanje Sirens se uspešno spoprime z velikimi pričakovanji, čeprav brez večjih sprememb. Jaar še zmeraj stavi na počasno štimungo, nikamor se mu ne mudi, razvija (tmurnejša) razpoloženja. Ogromno je prostora, navidezne tišine. Ogromno je tudi dodatkov konkretnih zvokov, zvočnega oblikovanja, ki se mojstrsko topi v muziki. Še več poje, besedila so odkrito politična, a hkrati metaforična. Album, ki izjemen občutek za dinamiko brcne na novo raven in ki brez tistega kančka naivnosti prvenca zveni celo preveč pravilno.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Borka
MLADINA, št. 40, 7. 10. 2016
+ + + +
Pred petimi leti je ob izidu prvenca čilsko-ameriški kolažer »sofisticiranih« elektronskih prijemov Nicolas Jaar prejel kar nekaj laskavih nalepk: vizionar, wunderkind, nekonvencionalnež. Nadaljevanje Sirens se uspešno spoprime z velikimi pričakovanji, čeprav brez večjih sprememb. Jaar še zmeraj stavi na počasno štimungo, nikamor se mu ne mudi, razvija (tmurnejša) razpoloženja. Ogromno je prostora, navidezne tišine. Ogromno je tudi dodatkov konkretnih zvokov, zvočnega oblikovanja, ki se mojstrsko topi v muziki. Še več poje, besedila so odkrito politična, a hkrati metaforična. Album, ki izjemen občutek za dinamiko brcne na novo raven in ki brez tistega kančka naivnosti prvenca zveni celo preveč pravilno.