Plošča / Lorenzo Senni: Persona
2016, Warp
Goran Kompoš
MLADINA, št. 48, 2. 12. 2016
+ + + +
Italijanski producent je v zadnjih treh letih močno razburkal petično elektronsko sceno, zato ni presenetljivo, da je zdaj z novo ploščo, v kateri marsikdo (upravičeno) vidi enega letošnjih favoritov, pristal v zavetju cenjene založbe Warp. O njeni vsebini veliko pove že naslovka, ki prikazuje introvertiranca (po eni od Sennijevih interpretacij), kako skozi luknjo v zidu boječe opazuje klubsko plesišče. Nedvomno gre za producenta, ki ga plesišče močno privlači in navdih išče v zlatem rejverskem obdobju, toda hkrati evforične rejverske klišeje tako predrugači, da ostanejo zanimivi le še za zvedavce, ki jih bolj kot preteklost zanima plesna elektronska prihodnost. Ta je resda le nadaljevanje avtorjevega prepoznavnega izraza, je pa v njem še vedno veliko potenciala.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Goran Kompoš
MLADINA, št. 48, 2. 12. 2016
+ + + +
Italijanski producent je v zadnjih treh letih močno razburkal petično elektronsko sceno, zato ni presenetljivo, da je zdaj z novo ploščo, v kateri marsikdo (upravičeno) vidi enega letošnjih favoritov, pristal v zavetju cenjene založbe Warp. O njeni vsebini veliko pove že naslovka, ki prikazuje introvertiranca (po eni od Sennijevih interpretacij), kako skozi luknjo v zidu boječe opazuje klubsko plesišče. Nedvomno gre za producenta, ki ga plesišče močno privlači in navdih išče v zlatem rejverskem obdobju, toda hkrati evforične rejverske klišeje tako predrugači, da ostanejo zanimivi le še za zvedavce, ki jih bolj kot preteklost zanima plesna elektronska prihodnost. Ta je resda le nadaljevanje avtorjevega prepoznavnega izraza, je pa v njem še vedno veliko potenciala.