Plošča / SOHN: Rennen
2017, 4AD
Goran Kompoš
MLADINA, št. 2, 13. 1. 2017
+ + +
Londonski producent z drugim albumom sledi tirnicam, ki jih je položil s prvencem pred tremi leti. Melanholičen, s soulovsko toplino ovit sofisticiran elektronski pop, na eni strani zazrt v zapuščino bristolskega downtempa in na drugi v sodobnejše postbasovstvo po zgledu Jamesa Blaka, na novem album nadgradi predvsem z besedili. Ta zaznamuje aktualna politična (okoljska) klima v Evropi in ZDA, pa tudi bolj osebne teme, povezane z njegovo nedavno selitvijo z Dunaja v Kalifornijo in z očetovstvom. SOHN z novim albumom potrdi, da se zelo dobro znajde v vlogah tekstopisca in vokalista, je pa hkrati res, da je glasba, za še boljši vtis, narejena preveč po že znanih obrazcih.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Goran Kompoš
MLADINA, št. 2, 13. 1. 2017
+ + +
Londonski producent z drugim albumom sledi tirnicam, ki jih je položil s prvencem pred tremi leti. Melanholičen, s soulovsko toplino ovit sofisticiran elektronski pop, na eni strani zazrt v zapuščino bristolskega downtempa in na drugi v sodobnejše postbasovstvo po zgledu Jamesa Blaka, na novem album nadgradi predvsem z besedili. Ta zaznamuje aktualna politična (okoljska) klima v Evropi in ZDA, pa tudi bolj osebne teme, povezane z njegovo nedavno selitvijo z Dunaja v Kalifornijo in z očetovstvom. SOHN z novim albumom potrdi, da se zelo dobro znajde v vlogah tekstopisca in vokalista, je pa hkrati res, da je glasba, za še boljši vtis, narejena preveč po že znanih obrazcih.