Film / Kong: Otok lobanj
Kong: Skull Island, 2017, Jordan Vogt-Roberts
za
Lepotica in zver.
za
Lepotica in zver.
ŽELITE ČLANEK PREBRATI V CELOTI?
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
za
King Kong se leta 1973 ponovno fatalno zaljubi – tokrat v protivojno vojno fotografinjo (Brie Larson), ki bo lahko njegovo veličino – njegovo impozantno, surovo, ekshibicionistično možatost – ovekovečila. Fay Wray, Jessica Lange in Naomi Watts – njegove prejšnje velike ljubezni – so passé. Toda še preden se zaljubi, na megličastem tropskem atolu, na katerem se izkrca ameriška vojaška ekspedicija (John Goodman, Samuel L. Jackson, Tom Hiddleston itd.), ki se ji prilepi še »ujetnik« atola (John C. Reilly), lastnoročno sklati več ameriških helikopterjev, kot so jih vietkongovci sklatili med vietnamsko vojno, zato si lahko živo predstavljate, kaj šele počne, ko se zaljubi – iz Jurskega sveta mu morajo pripeljati orjaškega, mutantskega kuščarja, da bi lahko izživel svoj testosteronski bes.
Člani vojaške ekspedcije, ki raziskujejo eksotični otok ( ja, vsaka kolonizacija »divjine« se vedno začne s »humanističnim« raziskovanjem), se lahko le čudijo njegovi teroristični pošastnosti, a film – bučni poklon Apokalipsi danes (1979) in njenemu duhovnemu očetu, Conradovemu romanu Srce teme (Hiddleston se piše Conrad) – ne skriva, da je prava pošastnost tista, ki jo kolonialisti prinesejo s sabo v »divjino«.
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si.
Preberite tudi